سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌های روستایی ورزقان نیازمند خط کشی و نصب علائم

فرماندار ورزقان خواستار خط کشی محور‌های ارتباطی روستایی این شهرستان شد.

آقای مهدی نعمتی امروز در جلسه شورای ترافیک ورزقان گفت: بیش از یکصد کیلومتر از جاده‌های روستایی شهرستان نیازمند فوری خط کشی و نصب علایم است و باید اداره کل راهداری استان در این زمینه همت کند.
او با تاکید براینکه شهرستان ورزقان بدلیل موقعیت خاص جغرافیایی زمستان زودرس دارد و اکثر مناطق آن در فصل پاییز مه آلود می‌باشد، افزود: اهالی ۵۰ روستای شهرستان از نبود خط کشی راه ارتباطی و در بعضی مناطق از نبود علایم راهنمایی دچار مشکل می‌شوند و باید اداره کل راهداری استان تا بارش برف در رفع این مشکلات اقدام جدی کند.
او  همچنین با انتقاد از حمل باراضافی کامیون‌های معادن در جاده‌های این شهرستان گفت: با وجود تلاش پلیس راه منطقه در خصوص جریمه و مقابله با حمل تناژ اضافی بار معدنی، روزانه صد‌ها کامیون به زیرساخت‌های جاده‌ای شهرستان خسارت وارد می‌کنند.
فرماندار ورزقان  ادامه داد: متاسفانه اداره کل راهداری استان برای نصب و راه اندازی باسکول سیار به منظور کنترل بارترافیکی دستگاه‌های سنگین در این شهرستان بی اعتناست و این در حالی است که چندین بار این موضوع مهم درجلسه شورای ترافیک شهرستان مصوب شده و از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان درخواست شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.