سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده قاچاق سوخت در خراسان جنوبی

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: در هفت ماهه امسال تعداد دو هزار و ۴۸۰ فقره پرونده قاچاق سوخت وارد شعب تعزیرات خراسان جنوبی شده است.

حسن پور گفت: در هفت ماه امسال دو هزار و ۶۹۱ فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات وارد شعب تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی شده است.

او افزود: همچنین در این بخش دو هزار و ۶۱۰ فقره پرونده مختومه شده و میزان محکومیت متهمین ۱۱۶ میلیارد و ۱۴۴ میلیون و ۹۵۶ هزار ریال بوده است.

ورودی سه هزار و ۵۶ پرونده در بخش قاچاق

حسن پور با اشاره به اینکه میزان ورودی پرونده‌ها در بخش قاچاق کالا و ارز در بازه زمانی بیان شده سه هزار و ۵۶ پرونده بوده است، گفت: سه هزار و هفت پرونده هم در بخش کالا و خدمات مختومه شده است.

او ادامه داد: میزان محکومیت متخلفین در این بخش هزار و ۳۳۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون و ۲۰۲ هزار ریال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با بیان اینکه در بخش بهداشت، دارو و درمان نیز ۳۷۵ پرونده وارد در شعب تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی شده است، گفت: ۳۷۱ پرونده در این حوزه مختومه شده است.

حسن پور ادامه داد: میزان محکومیت متخلفین در بخش بهداشت، دارو و درمان هم شش میلیارد و ۴۸۵ میلیون و ۵۸ هزار ریال بوده است.

تشکیل چهار پرونده در حوزه قاچاق آرد

او با اشاره به اینکه یکی از بخش‌های مهم و قابل توجه برای مردم حوزه آرد و نان است، گفت: در هفت ماهه سال ۱۴۰۱ تعداد چهار فقره پرونده قاچاق آرد وارد شعب تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی یادآور شد: در حوزه آرد و نان در بازه زمانی بیان شده ۱۳۹ پرونده در بخش کالا و خدمات وارد شده است.

حسن پور پیرامون پرونده‌های در بخش قاچاق سوخت، بیان کرد: در هفت ماهه سال جاری تعداد دو هزار و ۴۸۰ فقره پرونده قاچاق سوخت وارد شعب تعزیرات خراسان جنوبی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.