معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بر ضرورت مدیریت توزیع فرآورده‌های نفتی در شهرستان های خراسان جنوبی برای جلوگیری از قاچاق تأکید کرد.

طالبی در قرارگاه استانی مقابله با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی گفت: برای پیشگیری از قاچاق سوخت، مصوبات جلسه مرداد ماه هیات دولت به دستگاه‌های عضو ابلاغ خواهد شد و باید این مصوبات در استان هم اجرایی شود.

او افزود: جلسه مشترکی بین استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی به میزبانی استان برای تعاملات بین استانی به منظور مبارزه موثر با قاچاق کالا و ارز برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی  با اشاره اینکه موضوع جدول مدیریت طرح برداشت بنزین در کمیسیون تخصصی بررسی خواهد شد، اظهار کرد: در ادامه کار اگر نیاز به اعمال تغییراتی باشد، تصمیم‌گیری نهایی برای تصویب در قرارگاه استانی انجام می‌شود.

طالبی به مصرف بالای نفت سفید در شهرستان نهبندان اشاره و تصریح کرد: در همین راستا شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهد و به نحوی مدیریت کند که در حد ضرورت نفت سفید توزیع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: مدیریت نحوه توزیع فرآورده‌های نفتی از جمله بنزین و نفت سفید در شهرستان‌های استان عامل موثری در جلوگیری از قاچاق سوخت است.

او در پایان خواستار تشدید گشت‌های نظارتی برای مقابله با قاچاق کالا در واحد‌های صنفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.