سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل شیلات استان خبر داد؛

آزادسازی صید میگوی سفید در صیدگاه‌های خوزستان

مدیرکل شیلات خوزستان از آزادسازی صید میگوی سفید در صیدگاه‌های لیفه، بوسیف، خوریات واسطه و درویش استان از امروز سه شنبه (۳ آبان ۱۴۰۱) تا اطلاع بعدی خبر داد.

فتح الله ابوعلی گفت: براساس مصوبه کمیته مدیریت صید شیلات خوزستان و نتایج حاصله از گشت‌های تحقیقاتی، صید میگوی سفید در صیدگاه‌های لیفه، بوسیف، خوریات واسطه و درویش از امروزسه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی آزاد اعلام می‌شود.

او در خصوص شرایط صدور مجوز صید میگو افزود: در صیدگاه «بوسیف» و «لیفه خورموسی» برای لنج‌ها و قایق‌ها و در خور‌های واسطه و درویش فقط برای قایق‌ها مجوز صادر می‌شود.

آقای ابوعلی مدت زمان مجوز صید در هر سفر دریایی برای همه موتور لنج‌ها اعم از ماهی و میگو را ۱۰ روز و قایق ۷ روز اعلام کرد.

مدیرکل شیلات خوزستان با تاکید بر تجهیز بودن شناور‌های صیادی به براین تانک، سایبان، گواهی سمپاشی و گواهی بهداشت فردی تمام خدمه شناور ادامه داد: تخلیه، حمل و نقل صید تابع مقررات تحویل گیری و حمل و نقل آبزیان بوده و مسئولان کنترل کیفی ناظر بر حسن اجرای مقررات خواهند بود.

این مقام مسئول یادآور شد: مالکان خودرو‌های حمل باید دارای کارت تحویل گیری و خودروی آن‌ها مجهز به اطاق عایقدار باشد.
ابوعلی در پایان عنوان کرد: صدور مجوز صید ماهی در صیدگاه‌های لیفه و بوسیف، لیفه خور موسی و خوریات واسطه و درویش در طول فصل میگو ممنوع است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.