سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادرات ۲۳۵ میلیون دلار کالا از منطقه آزاد ارس

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس  گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۲۳۵ میلیون دلار کالا از این منطقه به ۹ کشور جهان صادر شد.

آقای کیانی اظهار کرد: صادرات منطقه آزاد ارس شامل چهار بخش صادرات قطعی، صادرات کالا‌های داخلی، صادرات مجدد و صادرات به سرزمین اصلی می‌باشد.

وی افزود: صادرات کالای داخلی منطقه در طول ۶ ماهه نخست امسال ۳۰ میلیون دلار بود که به نسبت مدت مشابه پارسال سه درصد افزایش یافت و در صادرات مجدد نیز در همین مدت به نسبت سال قبل ۱۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس یادآور شد: صادرات قطعی و صادرات حاصل از تولید به سرزمین اصلی در منطقه آزاد ارس در همین مدت به ترتیب ۹۳ و ۹۲ میلیون دلار بود.

آقای کیانی گفت: بر اساس صادرات قطعی انجام شده عمده این اقلام صادراتی شامل شمش فولادی، قیرنفت و هیدروکربن سبک و سنگین، محصولات گلخانه‌ای، خشکبار، کیسه و رول پلاستیکی و پلی پروپیلینی، جامبوبگ، چای سیاه، شمش آلومینیوم، تخته و ام دی اف و دیگر اقلام بود.

وی یادآور شد: کالا‌های منطقه به کشور‌های ترکیه، فدراسیون روسیه، آذربایجان، عراق، گرجستان، ارمنستان، مراکش، قزاقستان و ترکمنستان صادر شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.