سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۵۰ درصدی تردد وسایط نقلیه از پایانه مرزی بیله‌سوار

مدیر پایانه مرزی شهرستان بیله‌سوار گفت: تردد وسایط نقلیه از پایانه مرزی این شهرستان ۵۰ درصد افزایش یافت.

لطف‌الله بابایی مدیر پایانه مرزی شهرستان بیله‌سوار گفت: در ۶ ماه اول امسال در مجموع ۶۹ هزار و ۱۴۷ انواع وسیله نقلیه از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کرده است.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار می‌گوید: از این تعداد ۳۹ هزار و ۵۴۲ دستگاه وسایط نقلیه وارد کشور و ۲۹ هزار و ۶۰۵ دستگاه خودرو نیز از کشور خارج شده است.

بابایی با اشاره به تردد ۶۸ هزار و ۱۹۶ دستگاه کامیون از پایانه مرزی بیله‌سوار در این مدت بیان کرد: از این تعداد بیش از ۳۹ هزار دستگاه کامیون وارد کشور و ۲۹ هزار و ۱۳۲ دستگاه کامیون از کشور خارج شده است.

او با بیان اینکه در ۶ ماه اول سال جاری تردد اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲۳ درصد افزایش داشته است، اضافه کرد: امسال در این مدت ۹۲۸ دستگاه اتوبوس از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کرده است.

مدیر پایانه مرزی شهرستان بیله‌سوار تعداد اتوبوس‌های ورودی و خروجی از پایانه مرزی بیله‌سوار را ۴۶۴ دستگاه اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲۱۱ دستگاه اتوبوس ایرانی و ۲۵۳ دستگاه اتوبوس آذری بوده است.

بابایی با بیان اینکه در ۶ ماهه اول سال گذشته فقط یک دستگاه خودرو سواری از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده بود، گفت: در ۶ ماه اول امسال ۲۳ دستگاه سواری از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کرده است که از این تعداد ۱۴ دستگاه خودرو وارد کشور و ۹ خودرو نیز از مرز خارج شده است.

بیله‌سوار مغان در ۱۶۵ کیلومتری شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است. گمرک و پایانه مرزی این شهرستان تنها گذرگاه فعال مرزی استان اردبیل می‌باشد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.