سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تنفر باعث فرصت سوزی در اقتصاد می‌شود

نائب رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و گرجستان گفت: خشم و عشق از هیجانات انسانی هستند وقتی واژه‌ای با تنفر بیان می‌شود ذهن ما نیز مفهوم را شناخته و هیجانی با تنفر تخلیه می‌کند.

علی اصغر بهبود در همایش سفیران شکوفایی صنعت در سالن آیت الله قاضی دزفولی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با بیان اینکه تنفر باعث فرصت سوزی می‌شود، گفت: خشم و عشق از هیجانات انسانی هستند وقتی واژه‌ای با تنفر بیان می‌شود ذهن ما نیز مفهوم را شناخته و هیجانی با تنفر تخلیه می‌کند.

او ارتباط را شاه کلید ورود از حال به آینده دانست و افزود: کسب و کار و زندگی متاثر از همدیگر هستند.

آقای بهبودی ۱۵ درصد انتقال پیام را با کلام دانست که قبل از کرونا همه در روابط عادت به دیدن یکدیگر داشتند، اما با یک اتفاق همه مجبور به زدن ماسک شدند.

نائب رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و گرجستان ادامه داد: کسب و کار‌های زیادی تا پیش از کرونا وجود داشتند که اکنون اسمی از آن‌ها نیست، چون نتوانستند توانایی‌های خود را ارتقا دهند و خود را با شرایط منطبق کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه اگر فرد نتواند روبروی خود قرار گیرد در زندگی اجتماعی و حرفه‌ای و تصمیمات با خطا مواجه می‌شود، افزود: اکنون شاهد نسل و عصر اینترنت متاورس و تجربه لحظات واقعی در دنیای مجازی هستیم در نتیجه اگر امروز آمادگی لازم را نداشته باشیم همانند دوره کرونا غافلگیر می‌شویم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.