سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌گیری از ظرفیت‌های تولیدی برای اشتغال زندانیان

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی‌ و تربیتی مازندران از بهره‌گیری از ظرفیت‌های تولیدی برای توسعه اشتغال زندانیان خبر داد.

استادی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی‌ و تربیتی در بازدید از کارخانه تولید کنسرو ماهی شهرستان بابلسر هدف از این بازدید را بهره گیری از ظرفیت‌های تولیدی برای توسعه اشتغال زندانیان عنوان کرد و گفت: اداره کل زندان‌های مازندران برای سرمایه گذاری بخش‌های خصوصی و کارخانجات تولیدی و صنعتی در زندان، آمادگی کامل دارد.

او افزود: وجود مشوق‌ها و امتیازات قانونی از جمله معافیت مالیاتی و برخورداری از نیروی کار ارزان فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در زندان‌ها است و سرمایه گذاران بخش تولیدی و صنعتی می‌توانند از این فرصت برای توسعه و رونق در بخش‌های مختلف بهره‌مند شوند.

استادی نتایج حاصل از این تعاملات را دوسویه عنوان کرد و گفت: توسعه اشتغال زندانیان علاوه بر رضایت خداوند متعال، ارتقاء سطح معیشت خانواده زندانیان و کاهش آسیب‌های اجتماعی از یک سو و بهره‌مندی سرمایه گذاران از امتیازات نیروی کار را از سوی دیگر بدنبال خواهد داشت.

او در خصوص ایجاد تعامل و همدلی و استفاده از ظرفیت‌های موجود از جمله بنیاد تعاون، افزود: می‌توان در کنار برنامه‌هایی که زمینه‌های اقتصادی را مهیا می‌کند برنامه‌های اشتعال را نیز پررنگ‌تر کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.