سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دومین دوسالانه قصه گویی نهال امید با حضور ۳۵ قصه گو

دومین جشنواره ملی قصه گویی با عنوان نهال امید با شعار «قصه خوب؛ نسل خوب» با توجه به رویکرد اجتماعی کتابخانه‌های عمومی و توجه به حوزه ادبیات کودک و نوجوان در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

نجاریان دبیر دومین جشنواره قصه گویی نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی گفت: به منظور ارج نهادن به سنت قصه گویی، گسترش خدمات کتابخانه‌ها و بالابردن انگیزه کودکان برای مطالعه دومین جشنواره قصه گویی در خراسان جنوبی برگزار شد.

او افزود: مرحله‌ای که در حال برگزاریست استانی بوده و از بین ۴۰۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، ۳۵ اثر پذیرفته شده است.

نجاریان بیان کرد: ۶ نفر از قصه گویان پذیرفته شده در این مرحله به مرحله منطقه‌ای راه پیدا کرده و با ۸ منطقه رقابت خواهند کرد.

دبیر دومین جشنواره قصه گویی نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی ادامه داد: این برنامه در مرحله استانی به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی برگزار شد و قصه گویان این جشنواره، کتابداران و افرادی هستند که آثارشان به جشنواره راه یافته است.

او عنوان کرد: آثار منتخب شامل ۲ بخش دیجیتال و صحنه‌ای است که امروز و فردا بخش صحنه‌ای آن اجرا می‌شود.

نجاریان گفت: رویکرد این جشنواره توجه به مسائل اجتماعی، هویت بخشی، فرهنگ ایرانی و اسلامی، اهمیت خانواده، معنویت و اخلاق، ترویج امید و نشاط در جامعه است؛ خانواده‌ها و فرزندانشان می‌توانند برای شنیدین قصه خوانی از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ ظهر به کتابخانه محمد تقی کریم پور در خیابان کاظمیه ۱۸ مراجعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.