مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی در ۲ روز در بیرجند برگزار می‌شود.

حمیدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از برگزاری مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی خبر داد و گفت: این مرحله در روز‌های ۲۳ و ۲۴ مهر امسال در بیرجند برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این مرحله از جشنواره قصه گویی با شعار قصه، صدای زندگی است برگزار می‌شود، افزود: ۲۲ قصه گوی منتخب استان در بخش‌های پدربزرگ و مادر بزرگ ها، بزرگسالان و نوجوانان برای راه یابی به مرحله منطقه‌ای به رقابت می‌پردازند.

حمیدی گفت: فردین مقدوری مدرس و بازیگر تئاتر و صدا پیشه رادیو خراسان جنوبی، حسین عباس زاده کارگردان، طراح صحنه و فعال در حوزه نویسندگی، داوود ریحانی قصه گوی برگزیده جشنواره‌های بین المللی از خراسان رضوی، ملیحه قریشی زادگان نماینده انجمن قصه گویی خراسان جنوبی و برگزیده چند دوره مرحله استانی جشنواره و زهره دادرس مقدم کارشناس آموزش و پرورش کودکان آسیب دیده شنوایی و نویسنده داوران این مرحله جشنواره در استان هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی بیان کرد: این مرحله از جشنواره در سالن مرکز فرهنگی و هنری شماره یک و فراگیر بیرجند واقع در خیابان شهدای ۶ برگزار و قصه گویان برگزیده در ۲۴ مهر معرفی می شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار