سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور ۲۲۰ فقره پروانه بهره‌برداری صنایع تبدیلی در اردبیل

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از صدور ۲۲۰ فقره پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی و غذایی در سال جاری در سطح استان خبر داد.

نادر تقی زاده از صدور ۲۲۰ فقره پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی و غذایی تحت عنوان فرآوری، بسته بندی و نگهداری محصولات کشاورزی اعم از زراعی، باغی و شیلات در سال جاری خبر داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: این تعداد پروانه بهره برداری با ظرفیت جذب سه میلیون تن ماده خام و ظرفیت تولید بیش از هفت میلیون تن در سال با مبلغ سرمایه گذاری ۱۲ هزار و ۷۸۹ میلیارد ریال با ظرفیت اشتغالزایی سه هزار و ۳۹۸ نفر صادر شده است.

تقی زاده افزود: تعداد ۱۸۵ فقره جواز تاسیس و توسعه نیز در بخش صنایع تبدیل و غذایی با ظرفیت جذب بیش از سه میلیون تن ماده خام و ظرفیت تولید بیش از ۹ میلیون تن با سرمایه گذاری ۴۰ هزار و ۴۶۵ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغالزایی سه هزار و ۶۲۱ نفر صادر شده است.

او به فعال سازی واحد‌های راکد در بخش صنایع تبدیلی و غذایی اشاره کرد و گفت: تا کنون تعداد پنج واحد تولیدی به ظرفیت تولید ۳۰هزار تن و ظرفیت اشتغال ۷۵ نفر در بخش صنایع تبدیلی و غذایی تحت عنوان فرآوری و بسته بندی و نگهداری محصولات کشاورزی فعال شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: میزان تسهیلات سرمایه‌ای و سرمایه در گردش معرفی شده در بخش صنایع تبدیلی، هشت هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بوده که برای ۹۰ طرح و واحد تولیدی بخش صنایع تبدیلی مصوب شده است.

تقی زاده به تعداد ۴۰ واحد سردخانه و انبار سرد موجود با ظرفیت جذب ماده خام ۹۶ هزار تن اشاره کرد و گفت: در سالجاری تعداد ۶۵ مجوز سردخانه با ظرفیت ۲۶۸ هزارتن مجوز در این حوزه صادر شده است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.