سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی مرکز نوآوری پست استان

مدیر کل پست استان کرمانشاه از راه اندازی مرکز نوآوری پست استان خبر داد و گفت : این مرکز با هدف استفاده بیشتر از دانش شرکت‌های دانش بنیان راه اندازی می‌شود.

فتاح مدیر کل پست استان کرمانشاه گفت : مرکز نوآوری پست استان به منظور عملیاتی کردن سکوی تجارت الکترونیک پست و لجستیک پیشرفته با همکاری استارتاپ‌ها کار خود را اغاز می‌کند.

وی به امضای قرار داد پست استان با شرکت‌های دانش بنیان اشاره کرد و ادامه داد: این شرکت‌ها برای ایجاد فروشگاه‌های جدید برنامه و نرم افزار‌های جدید در حوزه پست تحقیقات خود را انجام می‌دهند.

مدیر کل پست استان کرمانشاه گفت: استارتاپ‌ها طرح‌ها برنامه‌ها و ایده‌های خود را ارائه می‌دهند و با همکاری پست برای تغییر لجستیک سنتی به لجستیک پیشرفته به اجرا در می‌آید.

وی بیان کرد: تاکنون با یک شرکت دانش بنیان استان کرمانشاه قرار داد منعقد شده است که به زودی فعالیت خود را در این مرکز اغاز می‌کند.

فتاح به توزیع ۵۰ هزار برچسب در ایام اربعین اشاره کرد و گفت: برای رفاه حال زائران اربعین حسینی سامانه پست یافته راه اندازی شد که پیگیری اشیا و وسایل گمشده زائران در این سامانه امکان پذیر بود.

مدیر کل پست استان کرمانشاه ادامه داد: پست استان کرمانشاه در نقطه صفر مرزی و در ۶ نقطه از کشور عراق مستقر شدند تا بتوانند وسایل گمشده زائران را تحویل و به دست ان‌ها برسانند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.