رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به خدمات‌رسانی درمانی به زوار اربعین در مرز خسروی گفت : هیچ کمبودی برای خدمت‌رسانی درمانی به زوار در مرز خسروی نداریم.

رضا منصوری رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به برپایی اورژانس صحرایی مدافعان سلامت در مرز خسروی، گفت : در این اورژانس ۱۶ تختخوابی خدمات سرپایی به زوار اربعین ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه روزانه حداقل شش نفر پزشک آقا و خانم و ۱۲ نفر پرستار آماده خدمت‌رسانی به زوار در این اورژانس صحرایی هستند، گفت: هیچ کمبودی برای خدمات رسانی در این مرکز، به هر میزان که مراجعه کننده داشته باشد، نداریم.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به برپایی شش پست امداد بین‌راهی در مسیر‌های منتهی به مرز داشت و گفت: این پست‌های امداد در مسیر‌های تردد زوار اربعین در استان کرمانشاه در محدوده شهر‌های کنگاور، بیستون، سنقروکلیایی، دالاهو، اسلام‌آبادغرب و کرمانشاه برای خدمات رسانی درمانی مستقر هستند.

وی ادامه داد: این پست‌های امداد بین راهی تا ساعت ۲۴ هرشب در دو شیفت شامل با حضور پزشک و پرستار مشغول خدمات‌رسانی درمانی به زوار هستند.

منصوری با اشاره به پای کار بودن پزشکان و کادر درمان استان برای خدمات‌رسانی درمانی به زوار اربعین، گفت: تاکنون ۳۲ پزشک متخصص و عمومی، ۵۷ نفر پرستار، ۱۲ نفر ماما، ۲۲ نفر بهیار و ۱۹ نفر نیروی پشتیبانی جهت خدمات‌رسانی درمانی به زوار در استان کرمانشاه ثبت‌نام کرده‌اند که به نوبت به این مراکز درمانی اعزام می‌شوند.

منصوری اضافه کرد: خدمات‌رسانی به زوار در مرز خسروی و دیگر مسیر‌های تردد زوار اربعین در استان کرمانشاه تا بازگشت کامل زوار به کشور ادامه خواهد داشت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.