سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۴۶ مکان ناایمن در گرگان

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان از شناسایی ۴۶ مکان ناایمن در این شهرستان خبر داد.

احمد سالاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۶ مکان ناایمن در شهر گرگان شناسایی و برای مالکان آن ها اخطار صادر شده است. 

او افزود: نبود سیستم هشدار و اطفای حریق، نداشتن کپسول اطفای حریق،  نداشتن پله اضطراری، قدیمی بودن سیمکشی برق ساختمان، مناسب نبودن انبار ساختمان و نداشتن تاییدیه ایمنی آسانسور دلایلی بوده که این اماکن ناایمن تشخیص داده شده است.

سالاری ادامه داد:  دادستانی گرگان برای ۱۸ مکان  اخطار مجدد صادر کرده است.

او افزود: پس از حادثه پلاسکو کارگروهی با هدف بررسی وضعیت ساختمان‌های عمومی شهر نسبت به خطر حریق و همچنین شناسایی بنا‌های ناایمن در معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان تشکیل شد.

سالاری ادامه داد: اعضای این کارگروه نمایندگانی از شهرداری گرگان، آتش نشانی، دادستانی مرکز استان، راه وشهرسازی و اداره کل استاندارد هستند که به صورت هفتگی از اماکن عمومی در سطح شهر گرگان بازدید می‌کنند.

او افزود: این کارگروه از ابتدای امسال تاکنون ۴۲ مورد بازدید از پاساژهای شهر گرگان و ۳۲ مورد بازرسی از مدارس، مراکز آموزشی، مساجد و حسینیه ها انجام داده است. 

او ادامه داد:  ۹ مورد بازدید از جایگاه های سوخت و ۲۳ مورد بازدید از پارکینگ های شهری گرگان از دیگر اقدامات این کارگروه بوده است.

سالاری گفت: اگر در بازدید‌ها مواردی از ایمن نبودن ساختمان مشاهده شود برای مالک یا مالکان اخطار صادر و فرصتی داده می‌شود تا خطر را رفع کنند و اگر پس از پایان این مهلت خطر رفع نشود به دادستانی معرفی می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.