سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدیان: با عفونت شدید در مسابقات جهانی کشتی گرفتم/ باز هم برای موفقیت می‌جنگم

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان گفت: در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ با بیماری و عفونت شدید کشتی گرفتم و برای همین شانس رسیدن به مدال را از دست دادم.

محمدحسین محمدیان دارنده مدال برنز جهان به عنوان یکی از شانس کسب مدال در پیکار‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان، در عین ناباوری به مقام پنجم رسید تا یکی از ناکامان این دوره از مسابقات جهانی لقب بگیرد.

محمدیان درخصوص بیماری اخیر که هنگام مسابقات جهانی درگیر آن بود، گفت: حال جسمانی‌ام خوب است و ۶ روز از شروع تمریناتم می‌گذرد، متاسفانه ۲ روز پیش از شروع مسابقات جهانی دچار عفونت بدی شدم که ابتدای امر متوجه آن نشدند و به هر نحوی شد توانستم چهار کشتی را پشت سر بگذارم و همانطور که کادر فنی تیم‌ملی کشتی ازاد در جریان آن قرار دارند، حال جسمانی خوبی نداشتم به‌طوری که ۲ شب را با تب و لرز به صبح رساندم، سرم دچار ورم و پشت گوش‌ها التهاب داشت به همین دلیل محمدحسین محمدیانی که مردم می‌شناختند نتوانست روی تشک ظاهر شود، حتی ۱۰ درصد همیشگی‌ام نبودم، چون نمی‌توانستم روی پا بایستم.

درانده ۲ مدال طلای آسیا ادامه داد: پس از بازگشت به ایران و مراجعه به دکتر، تشخیص بیماری زونا داده شد. عفونت از گوشه سر به چشم انتقال پیدا کرد و چشمم را کاملا در برگرفت. با مراجعه به پزشک متخصص دیگری برای خارج کردن سریع آبسه و عفونت، بستری شدم.

وی با بیان اینکه پس از جراحی و در طول دوران نقاهت از سوی کادر فنی و فدراسیون تماس‌هایی گرفته شد، ابراز داشت: پس از ترخیص با مراجعه به پزشک اجازه شروع تمرینات را دریافت کردم و اکنون برای حضور در لیگ در خدمت تیم رضا یزدانی هستم.

محمدیان درخصوص انگیزه‌اش برای شکست حریفان در لیگ کشتی آزاد گفت: حضورم در تیمی که سال گذشته قهرمان لیگ بوده برای این است که بار دیگر بلند شوم و بجنگم، فارغ از هر نتیجه‌ای هرآنچه دارم وسط می‌گذارم و کم فروشی نخواهم کرد. شروع لیگ نقطه استارت من برای مسابقات آینده است.

در وزن ۹۷ کیلوگرم رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان، محمدحسین محمدیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم ساموئل شرر از سوئیس را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرد. دارنده مدال برنز جهان در این مرحله نیز محمد زاکاریف از اوکراین را ۸ بر ۵ شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد. محمدیان در دیدار نیمه نهایی به مصاف کایل اسنایدر دارنده طلا و نقره المپیک و ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز قهرمانی جهان از آمریکا و با ارایه مبارزه دور از انتظار با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند. محمدیان در مبارزه رده‌بندی به مصاف ماگومدخان ماگومدوف از جمهوری آذربایجان رفت و در حالی که از حریف خود پیش بود با ضربه فنی شکست خورد و در رده پنجم قرار گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.