سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرسنل نیروی انتظامی از سرمایه‌های مهم شهرستان هستند

سرپرست فرمانداری سیرجان ضمن دیدار با فرمانده انتظامی، از تلاش‌ها , خدمات شبانه‌روزی غیور مردان فراجا در راستای حفظ امنیت شهرستان قدردانی کرد.

علی یعقوبی پور سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان با بیان اینکه کارکنان و فرماندهان پرتلاش و فداکار نیروی انتظامی از مهمترین سرمایه‌های شهرستان هستند، گفت: نیروی انتظامی نقش تعیین کننده در ایجاد امنیت و نظم عمومی دارد و همانطور که همه افراد دارایی‌هایی دارند، مهمترین سرمایه و دارایی سازمان‌ها هم نیروی انسانی است و سازمانی که نیروی انسانی بیشتری داشته باشد سرمایه بیشتری دارد.

او پرسنل نیروی انتظامی از سرمایه‌های مهم شهرستان دانست و افزود: سازمان‌ها باید به بهترین نحو ممکن از نیروی انسانی خود حفظ و حراست کنند و زمانی که یکی از کارکنان به مرحله بازنشستگی نائل می‌شود، باید همچنان از تجربیات چندین ساله او استفاده کرد و نباید ارتباط این نیروی انسانی با سازمان قطع شود.

رییس شورای تامین شهرستان با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره برای دفاع از امنیت، سلامت و جان مردم بویژه برای نظم عمومی که از پایه‌های اصلی زندگی انسان‌ها است، شبانه‌روزی تلاش می‌کنند، تصریح کرد: بنده در ابتدای مسوولیت در تصدی فرمانداری ویژه شهرستان، با بررسی اولویت‌های مهم شهرستان تصمیم گیری و برنامه ریزی کردیم بر این اساس که یکی از اولویت‌های امروز شهرستان، موضوع امنیت و استفاده کارکنان نیروی انتظامی از تجهیزات و فناوری به روز در حفظ امنیت است و باید علم و فناوری به کمک پلیس آمده و زیر ساخت‌های مربوط به امنیت ارتقا یابد.

گفتنی است در پایان این دیدار از فرماندهان، رییس پلیس راهور، روسای کلانتری‌ها و فرماندهان پلیس تخصصی فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان با اهدای لوح سپاس، قدردانی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.