سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمانیه:

الگو‌های ایرانی اسلامی بیشتر مدنظر قرار گیرد

استاندار فارس با حضور در منزل شهید سرهنگ جلال جباریان و تکریم مقام این شهید بزرگوار گفت: جامعه در ارائه و بیان الگو‌های مناسب با خلل مواجه شده است.

دکتر محمدهادی ایمانیه همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ص) با حضور در منزل سرهنگ شهید جلال جباریان با خانواده ایشان دیدار و گفتگو کرد.

استاندار فارس ضمن تبریک میلاد پیامبر خاتم (ص) و رئیس مذهب شیعه (ع) و تقارن با حضور در منزل شهید را سعادت دانست و گفت: جامعه در ارائه و بیان الگو‌های مناسب با خلل مواجه شده است.

او با اشاره به حدیث منتسب به امام جعفر صادق (ع) مبنی بر؛ مردم را به غیر از زبان خود دعوت کنید، تا پارسایی و کوشایی در عبادت، نماز و خوبی را از شما ببینند، زیرا این‌ها خود دعوت کننده است، خواستار ارائه الگو‌های ایرانی اسلامی موجود شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر تکریم خانواده شهدا و ایثارگران توسط مسئولان، گفت: به دلیل محدودیت زمانی و لزوم سرکشی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران، می‌بایست بین مسئولان تقسیم وظیفه صورت گیرد و پس از جمع بندی مشکلات و نیاز‌های این عزیزان، گزارشات جامعی جهت تصمیم گیری به مسئولین بنیاد شهید ارائه شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.