سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود جدی سازمان بازرسی به موضوع معاملات دولتی

مدیرکل بازرسی استان کرمانشاه با اشاره به ورود جدی سازمان بازرسی به موضوع معاملات دولتی گفت : از سال گذشته تاکنون ۱۸۰ فقره انواع معاملات دستگاه‌های دولتی این استان به ارزش ۳۴۰ میلیارد ریال لغو یا تجدید شد.

حسین مرادی‌وحدت مدیرکل بازرسی استان کرمانشاه با بیان اینکه در مجموع در سال گذشته ۲ هزار و ۷۷ معامله دولتی در سامانه ستاد به ثبت رسید، گفت : در راستای نظارت بر این امر بازرسان این اداره کل علاوه بر ۸۹۰ مورد حضور فیزیکی برای نظارت بر کمیسیون معاملات دستگاه‌های اجرایی استان، ۳۸۵ فقره تذکر بر نوع معاملات در این سامانه در استان داشته اند.

وی با بیان اینکه همه معاملات بزرگ و متوسط دستگاه‌های اجرایی باید در این سامانه به ثبت برسد، گفت: عمده تخلفات انجام شده در این راستا نقص در مدارک، نحوه ارزیابی و تقلب بوده است.

مدیرکل بازرسی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به فعالیت سامانه‌های رسیدگی به شکایات گفت: سامانه گزارشگران فساد، سایت سازمان بازرسی bazresi.ir و سامانه تلفنی ۱۳۶ از مهمترین راه‌های ارتباطی با سازمان است که افراد بدون حضور فیزیکی از طریق سایت به صورت بانام و بی‌نام می‌توانند وارد سامانه شده و نسبت به ثبت شکایت خود اقدام کنند.

مرادی‌وحدت، افزود: پس از ثبت موفق شکایت، کد رهگیری به افراد داده می‌شود و امکان رهگیری برای شاکی فراهم می‌گردد در صورت بایگانی شدن شکایت پیامکی به شاکی ارسال و مهلت اعتراض به افراد داده می‌شود که در صورت تشخیص به نظر دستگاه اجرایی یا سازمان می‌توانند اعتراض کند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.