سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت بیش از ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: ۲۱ میلیارد و ۳۹۹ میلیون تومان تسهیلات تبصره ۱۸ (وام ارزان قیمت) باهدف نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی استان پرداخت شد.

مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان اظهار کرد: در پنج ماهه نخست امسال با پیگیری و تلاش معاونت حمل و نقل در حوزه مسافر و انجمن‌های صنفی ۱۰۰ درصد تسهیلات موضوع بند الف تبصره ۱۸ ویژه بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری اتوبوس و مینی بوس جذب شد.

او گفت: در حالی که تعداد سهمیه بازسازی اتوبوس استان ۱۱ دستگاه و تعداد مینی بوس ۶۹ دستگاه ابلاغ شده بود با پیگیری شبانه روزی و ترغیب رانندگان این بخش، تعداد سهمیه اتوبوس به ۱۳ و مینی بوس به ۷۵ دستگاه ارتقا یافت، طرح‌های بازسازی آن‌ها به بانک عامل معرفی و تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان افزود: مجموع تسهیلات پرداختی در حوزه بازسازی ناوگان اتوبوس هفت میلیارد و ۴۱۳ میلیون تومان و مینی بوس ۱۳ میلیارد و ۹۸۶ میلیون تومان است.

شیروانی اضافه کرد: بخشی از تسهیلات تبصره ۱۸ نیز در حوزه تکمیل مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی تعریف شده است که بر اساس سهمیه سازمان تکمیل ۲باب مجتمع برای استان در نظر گرفته شده بود و در این راستا نیز با تلاش معاونت فنی حوزه بازرگانی هر دو طرح با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به بانک معرفی شدند.

او ادامه داد: تاکنون یکی از طرح‌های مذکور یک میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده و ۵۰ درصد سهمیه محقق شده است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.