سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اصفهان:

نگاه کارشناسی عمیق، لازمه توسعه زیربنایی استان اصفهان است

استاندار اصفهان گفت: نگاه کارشناسی عمیق، لازمه توسعه زیربنایی استان اصفهان است، بنابراین دستگاه‌های اجرایی باید با بررسی همه جانبه موضوعات برای حل مشکلات اقدام کنند.

سیدرضا مرتضوی امروز در کارگروه زیربنایی استان در محل استانداری اصفهان گفت: اِشراف کامل به اطلاعات و آمار و ارقام نیاز اساسی برای تصمیم گیری و پیشبرد اهداف است، لذا متناسب با کارگروه‌های کلان استانی باید برای مسائل مختلف کارگروه‌های محدودتر با حضور دستگاه‌های مرتبط برگزار شود.

او ادامه داد: به اصطلاح نباید در تاریکی تصمیم گیری کرد و با دقت نظر بیشتر در وضعیت طرح‌ها و پروژه‌ها باید برای اجرا یا اجرا نشدن آن‌ها تصمیم گرفت.

استاندار اصفهان اضافه کرد: اساس تشکیل جلساتی مانند کارگروه زیربنایی استان، توسعه، رفع مشکلات و کمک به اشتغال‌زایی است در غیر این صورت برگزاری چنین برنامه‌هایی بی معنا خواهد بود.

مرتضوی با تاکید بر حمایت از واحد‌های صنعتی و تولیدی در استان اصفهان خاطرنشان کرد: این امر باید سبب شود که صنعتگران و فعالان اقتصادی توان رقابت با رقیبان دیگر مناطق کشور را داشته باشند.

او با اشاره به اهمیت رونق اقتصادی در شرایط فعلی ادامه داد: همه باید کمک کنند که تولیدکنندگان بخش خصوصی از چرخه تولید و کار خارج نشوند، بنابراین آسان‌سازی امور آن‌ها ضروریست.

استاندار اصفهان اظهارداشت: تثبیت وضعیت موجود نیاز بسیاری از واحد‌های صنعتی و تولیدی است و در پی آن باید به موارد دیگر نظیر توسعه با در نظر گرفتن تمام مراتب قانونی، اقدام شود.

کارگروه زیربنایی استان اصفهان امروز به ریاست استاندار با حضور مدیران دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی در محل تالار اجتماعات استانداری اصفهان برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.