سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت بر کیفیت کالا‌های اساسی در اردبیل ضروری است

استاندار اردبیل بر ضرورت نظارت مستمر بر کنترل کیفیت کالا‌ها در بازار تأکید کرد و گفت: تلاش برای احصا و تأمین اقلام اساسی مورد نیاز مردم در بازار یک ضرورت اساسی است.

سیدحامد عاملی گفت: کنترل کیفیت کالا‌ها در بازار دارای اهمیت ویژه‌ای است که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت بسیار بالاست و درصدد هستیم با تمهیدات به عمل آمده مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم.

استاندار اردبیل در نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان اردبیل گفت: تلاش برای احصا و تأمین اقلام اساسی مورد نیاز مردم در بازار یک ضرورت بوده و در حال حاضر بیش از ۶ هزار تن کالا‌های اساسی در استان توزیع شده است.

عاملی ادامه داد: امیدواریم با تمهیدات به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر در استان برای رفع مشکلات موجود استان باشیم و برنامه‌ریزی‌های لازم را در این زمینه برای بهبود وضعیت استان انجام دهیم که این مسئله به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است و نیازمند تصمیم‌گیری‌های اساسی در این زمینه هستیم.

او بیان کرد: اقداماتی در راستای فعال‌سازی پروژه‌های راکد انجام یافته و با وجود مشکلات مختلف، اجرای پروژه‌های عمرانی استان اردبیل در مقایسه با سایر استان‌ها در وضعیت مطلوبی قرار دارد و در نیمه دوم سال نیز تلاش می‌شود با تزریق منابع اعتباری جدید به پروژه‌ها، روند اجرا با قوت ادامه یابد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: اطلاع‌رسانی اقدامات انجام‌گرفته دارای اهمیت است و با این‌که تلاش‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود، ولی به لحاظ اطلاع‌رسانی باید تلاش‌ها بیش‌تر گردد.

عاملی اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی از جمله طرح آب‌رسانی به ۴۵۴ روستای استان اردبیل، مساعدت نیرو‌های جهادی و آب و فاضلاب در اجرای این طرح ضروری است.

او افزود: همچنین در راستای رشد فرهنگی و پرورشی دانش‌آموزان، برنامه‌هایی با هدف ارتقای بهداشت، سلامت و مهارت‌های زندگی نیز اجرا می‌شود که باید مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.

علی نوبخت، مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل نیز در این جلسه ضمن ارایه گزارشی در خصوص تامین و توزیع کالا‌های اساسی در سطح استان گفت: از ابتدای امسال بالغ بر ۶ هزارو ۵۹۸ تن کالا‌های اساسی (برنج، شکر) با هماهنگی ستاد تنظیم بازار در سطح استان توزیع شده و درخصوص تامین و توزیع کالا‌های اساسی در استان هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.