رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: ۲ هزار و ۲۵۲ واحد نانوایی در سطح استان به کارتخوان هوشمند بانک سپه مجهز شدند.

رامین صادقی گفت: با هدف پیشگیری از ایجاد صف‌های طولانی در نانوایی‌ها با هدف انجام اقدامات و عملکرد بازرسی و نظارت بر آرد و نان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل می گوید: یک هزار و 106 واحد نانوایی در مرکز استان فعالیت می‌کند که اکثریت آن‌ها از آرد یارانه‌ای نوع یک استفاده می‌کنند و تعداد واحدهای نانوایی فعال اعم از یارانه ای نوع یک و دو 2563 واحد است و در طول 5 ماه گذشته با تشکیل 235 پرونده تخلف اعم از کم فروشی، عرضه خارج از شبکه و گرانفروشی با ارزش ریالی بیش از 13 میلیارد ریال شده است.

به گفته او، قطع موقت سهمیه آرد 63 نانوایی و 87 مورد تعدیل و کسر از سهمیه و افزایش همزمان 84 مورد در محل به سایر واحد نانوایی دارای پخت کیفی جزو اولویت‌های اساسی در حوزه آرد و نان است و در این زمینه نظارت و بازرسی برای ما بهترین اولویت است.

صادقی گفت: شناسایی سریع واحدهای نانوایی که ساعات کاری را رعایت نمی‌کنند از دیگر مواردی است که با بازرسی هوشمند و هدفمند در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه روش کار به این شکل است که با مقایسه مقدار مبالغ فروش واحد های نانوایی با میزان سهمیه تحصیصی، تخلفات کم فروشی و عرضه خارج از شبکه احراز می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل می گوید: در حال حاضر به تعداد 2 هزار و 252 واحد نانوایی در سطح استان به کارتخوان هوشمند بانک سپه مجهز شده‌اند و به دنبال ایجاد انگیزه و رغبت برای فعالیت بیشتر نانوایی‌ها در سطح استان هستیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.