سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی زرند:

نیروی انتظامی را درفضای مجازی حمایت کنید

صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی وانتظامی شهرستان زرندباحضوراعضای شورای تامین شهرستان برگزار شد.

فرماندار زرند با بیان اینکه امروز جانفشانی ها، سخت کوشی‌ها و تلاش‌های شبانه روزی جهادگران نیروی انتظامی بر کسی پوشیده نیست گفت: باید قدردان زحمات نیروی انتظامی باشیم و به واسطه چنین مجموعه ولایی به خود ببالیم.

سید رضا حسینی نژاد در جمع نیرو‌های مسلح با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی در حوادث اخیر و سوء استفاده از اعتراضات اظهار کرد: توطئه‌های استکبار جهانی با هدف ایجاد شکاف میان نظام و مردم، با بصیرت مردم با شکست مواجه شده اند و مردم نشان داده اند همچون روز‌های اول انقلاب پای ارزش‌ها ایستاده اند.

او با اشاره به حضور ۲۴ ساعته نیرو‌های انتظامی در همه عرصه‌ها اظهار داشت: امروز نیرو‌های انتظامی ما با هیچ نیروی نظامی کشور دیگری قابل مقایسه نیستند، چرا که نیروی انتظامی ما در پی حفاظت از ارزش‌ها و مردم هست، اما ارتش و نظامیان سایر کشور‌ها حافظ قدرت و مسئولان هستند.

رئیس شورای تامین شهرستان زرند با اشاره به اینکه تنها نیرو‌های انتظامی جمهوری اسلامی هستند که تا آخرین لحظه دست به اسلحه نمی‌برند تاکید کرد: باید بر خود ببالیم که در سایه ولایت چنین مجموعه ولایی داریم.

سرهنگـ صمدالله ترابی فرماندهی انتظامی شهرستان زرند نیز ضمن تبریک هفته فراجا با بیان اینکه صحبت‌های امام جمعه و فرماندار محترم مایه دلگرمی نیروی انتظامی است از حاضرین در صبحگاه مشترک بویژه امام جمعه زرند، فرماندار و دیگر اعضای شورای تأمین شهرستان و خانواده‌های معظم شهدا تشکر کرد.

ترابی گفت: باید نیروی انتظامی وسپاه وبسیج  را در فضای مجازی به گونه ای حمایت کنیم که به عنوان یک یار ویک دوست درخدمت مردم هستند.

او افزود: قطعا در همه شرایط سخت پلیس به داد مردم رسیده است.

درپایان از نیروهای انتظامی فعال شهرستان تجلیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.