سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیروی انتظامی ستون استوار امنیت جامعه است

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: نیروی انتظامی ستون استوار امنیت جامعه است و بایستی خدمات آن در جامعه ملموس باشد.

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، رئیس شورای اسلامی شهرکرد و رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد به همراه اعضای کمیسیون فرهنگی شورا با سرهنگ علی‌اصغر مهری معاون اجتماعی و فرهنگی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کردند.

مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: می‌طلبد دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به شرایط رفاهی عزیزان سبزپوش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اینکه شورای شهر به واسطه وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود از نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت و آسایش شهروندی حمایت می‌کند، اظهار داشت: نیروی انتظامی ستون استوار امنیت جامعه بوده است و بایستی خدمات آن در جامعه ملموس باشد.

حیدری افزود: قطعا با هم‌افزایی، همکاری و تعامل متقابل می‌توانیم به اهداف عالیه در حوزه انتظامی و امنیتی برای رفاه شهروندان دست یابیم.

وی ادامه داد: همکاری مدیریت شهری شهرکرد و نیروی انتظامی در مباحث مختلف شهری می‌تواند در راستای بهبود شرایط ارائه خدمات به شهر و شهروندان موثر واقع شود لذا تلاش می‌کنیم تا با هماهنگی و استفاده از پتانسیل‌های موجود همانگونه که مقام معظم رهبری در بیاناتشان تاکید فرمودند امنیت را برای شهروندان ملموس کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.