سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیروهای فراجا حافظ امنیت در کشور هستند

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پشتیبانی مردم از حافظان امنیت و سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ناجا مدال افتخاری برای این قشر است.

غلامعلی حیدری در آیین صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف دشمنان کشور تاکید کرد: حضور با بصیرت مردم به دشمنان اجازه نداد تا دشمن قسم‌خورده ایران، استقلال و آرامش کشور را به خطر بیندازد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: دشمن را نباید دست کم گرفت، دشمن کینه‌توز که منافع نامشروع آن به خطر افتاد می‌خواهد از مردم انتقام بگیرد و استقلال و آزادی مردم را به خطر بیندازد.


بیشتر بخوانید


وی افزود: با وجود اینکه بدخواهان می‌خواستند اموال عمومی و بیت‌المال را به خطر بیندازد، اما حضور با بصیرت مردم و حضور مقتدر نیرو‌های مسلح، یک بار دیگر دشمنان خارجی ایران را ناکام گذاشت، ولی دشمن آرام ننشسته است و باید در برابر دشمنان آماده بود.

حیدری ادامه داد: فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری مدال افتخاری برای نیرو‌های مسلح است و ایشان صبر و مظلومیت و صلابت و اقتدار نیرو‌های مسلح مورد تاکید قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای فراجا حافظ امنیت در کشور هستند، اظهار داشت: این هفته فرصتی است تا از زحمات و خدمات نیروهای انتظامی تجلیل به‌عمل آوریم و همچنین باید مانورهای سنجش آمادگی برای برقرای امنیت برگزار شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.