سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه  اسوه  در زنجان 

رییس سازمان بسیج مساجد و محلات استان زنجان گفت:بخشی از اقدامات و دستاورد‌های بسیجیان استان زنجان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین به نمایش گذاشته شده است.

حیدری رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات استان زنجان بابیان اینکه در این نمایشگاه پایگاه‌های مقاومت برتر انتخاب شده و به مرحله کشوری راه می‌یابند، گفت: پایگاه‌های مقاومت حاضر در این نمایشگاه راه یافتگان از مرحله شهرستانی هستند که در این مرحله نیز فعالیت‌های خود را در بخش‌های علمی، محرومیت زدایی، خدمات رسانی به جامعه هدف، حمایت از اقشار کم درآمد، امور اجتماعی و فرهنگی و دیگر مسائل برای بازدید کنندگان تشریح خواهند کرد.

او با اشاره به اینکه در مدت برگزاری نمایشگاه اسوه به مدت سه روز، عملکرد پایگاه‌های مقاومت بسیج مورد ارزیابی و بررسی قرار خواهد گرفت، افزود: پایگاه‌های برتر و منتخب در هفته گرامیداشت بسیج معرفی و تجلیل می‌شوند و به مرحله کشوری نیز راه می‌یابند.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات استان زنجان هدف از برپایی این نمایشگاه‌ها را فراهم کردن زمینه لازم برای ارتقای سطح کیفی فعالیت پایگاه‌ها مقاومت بسیج و معرفی الگو‌های برتر در این خصوص عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه غرفه‌های مربوط به اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، بسیج حقوقدانان، بسیج جامعه پزشکی، بسیج علمی و پژوهشی حضور دارند.

حیدری ادامه داد: محصولات کشاورزی، تولیدی، علمی، فرهنگی و اجتماعی از سوی پایگاه‌هایی که در هر یک از این عرصه‌ها فعال هستند، در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

نمایشگاه اسوه به مدت سه روز از ساعت ۱۴ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برای بازدید عموم علاقه‌مندان دایر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.