سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجتمع بزرگ ورزشی معلولان در مشهد ساخته می‌شود

شهر نیاز به یک مجموع ورزشی بزرگ برای ورزش معلولان دارد امیدواریم بتوانیم سال آینده کلنگ ساخت این مجموعه ورزشی را به زمین بزنیم.

عبدالله ارجائی شهردار مشهد گفت: بار‌ها براین نکته تأکید داشته و داریم که مشهد حرم شهر و شهر امام‌رضا (ع) است.

او با بیان اینکه امام رضا (ع) امام رئوف هستند افزود: بر همین اساس نمی‌شود در شهر امام مهربانی‌ها، ۱۵ درصد از جمعیتش را که افراد دارای نیاز‌های ویژه هستند، را نادیده گرفت.

شهردار مشهد ادامه داد: معتقدیم شهری که به همه افرادش خدمات‌رسانی نکند شهر امام رضا (ع) نیست در شهر امام رضا (ع) حمل‌ونقل عمومی، فضای سبز و شادی و مسیر‌های تردد باید برای همه باشد.

ارجائی بیان کرد: شهری که نمی‌تواند به افراد دارای نیاز‌های ویژه خود خدمات‌رسانی کند شهر کاملی نیست و بر همین اساس این شهر‌ها هستند که دچار معلولیت هستند، زیرا نمی‌توانند به همه افراد جامعه خدمت‌رسانی کنند.

او ضمن اشاره به اینکه شهر خوب شهری است که بتواند به همه خدمت‌رسانی مناسبی داشته باشد تصریح کرد: همه افراد جامعه از جمله افراد دارای نیاز‌های ویژه باید بتوانند از خدمات شهر استفاده کنند و بر همین اساس تمام تلاشمان این است که فاصله زیاد خدمات‌رسانی به این افراد را کاهش دهیم.

شهردار مشهد تاکید کرد: در همین راستا از ابتدای کار اعلام کردیم که تمام پروژه‌های عمرانی باید پیوست معلولان داشته باشد و هیچ پروژه‌ای بدون این پیوست کد تخصیص اعتبار نخواهد گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.