سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تفاهم نامه همکاری دانشگاه ارومیه با جهاد دانشگاهی به امضا رسید

رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تفاهم نامه همکاری دانشگاه ارومیه با جهاد دانشگاهی به امضا رسید، گفت: این تفاهم نامه در راستای بهره‌گیری از توان و ظرفیت پژوهشگران و تحقق همکاری در زمینه‌های گوناگون علمی- تحقیقاتی بوده است.

حسین زاده روز دوشنبه اظهار کرد: این تفاهم نامه در راستای بهره‌گیری از توان و ظرفیت پژوهشگران و تحقق همکاری در زمینه‌های گوناگون علمی - تحقیقاتی و توسعه فعالیت‌های پژوهشی کاربردی و تقاضا محور، درمانی و آموزشی و همچنین استفاده بهینه از فرصت‌ها و توانمندی‌های بالقوه ۲ مرکز به منظور رفع نیازهای تحقیقاتی استان در زمینه زیست فناوری منعقد شد.

وی این تفاهم نامه را گامی مثبت در بهره‌گیری از پتانسیل‌های علمی و آزمایشگاهی جهاد دانشگاهی و پژوهشکده زیست فناوری دانست و افزود: در تلاش برای ایجاد یک هم افزایی در زمینه علمی و پژوهشی هستیم.

حسین زاده ادامه داد: جهاد دانشگاهی و پژوهشکده زیست فناوری می‌توانند با هم افزایی علمی و تحقیقاتی اقدامات موثری در راستای رفع نیازهای پژوهشی و علمی استان انجام دهند.

وی در رابطه با مفاد این تفاهم نامه، گفت: تعمیق و توسعه همکاری‌های علمی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، توسعه آموزش‌های تخصصی کاربردی و نوین در حوزه کشاورزی، پزشکی و زیست فناوری، ایجاد زمینه مناسب در جهت توسعه تحقیقات کاربردی و تقاضا محور، همکاری در برگزاری کارگاه‌های آموزشی، سمینارها و نشست‌های علمی تخصصی، همکاری در اجرای تحقیقات و فعالیتهای پژوهشی و همکاری در برگزاری استارت آپ‌ها از جمله مفاد اصلی این تفاهم نامه بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.