رییس دانشگاه ارومیه با بیان اینکه تعلیم و تربیت سرنوشت و آینده ملت‌ها را رقم می‌زند، گفت: دانشگاه وظیفه سنگین تربیت جامعه را برعهده دارد.

احمد علیجانپور با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: سال تحصیلی جدید همواره پیام آور ارتقا توانمندی‌ها و شکوفایی استعدادها است.

وی با در رابطه با نقش دانشگاه‌ها در اقتدار کشور، افزود: در جهان امروزی اقتدار و کاهش وابستگی از آن کشوری است که که در تولید و به کارگیری علم مقتدر باشد.

رییس دانشگاه ارومیه با اشاره به برخی فرمایشات رهبر انقلاب در رابطه با دانشجویان، گفت: رهبر انقلاب در دیدار با دانشجویان فرمودند که در دوران دفاع مقدس وقتی عده‌ای اظهار داشتند که نمی‌شود در جنگ ایستادگی کرد، عده‌ای از جوانان و دانشجویان با همت خود پیروزی را به ارمغان آورده و کشور را نجات دادند.

وی با بیان اینکه اساتید دانشگاهی نقش غیرقابل انکاری در آینده کشور ایفا می‌کنند، اضافه کرد: پیشرفت و توسعه جامعه مستلزم وجود اساتید دلسوز، مجرب، توانمند به مبانی نظام و پایبند به تعلقات دینی است.

علیجانپور ادامه داد: دانشجویان خلاق و پرتلاش باید با بهرهمندی از این اساتید دلسوز، ادامه دهنده راه آنان در مسیر توسعه باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.