سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهانه‌ای از بانک‌ها در پرداخت نکردن تسهیلات مصوب اشتغالزایی پذیرفته نیست

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه هیچ بهانه‌ای از بانک‌ها در پرداخت نکردن تسهیلات مصوب اشتغالزایی پذیرفته نیست، گفت : یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت ارشد استان تبدیل کرمانشاه به قرارگاه عملیاتی برای ایجاد اشتغال پایدار است.

بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه گفت : مدیران باید در حوزه‌های کاری خویش از ایده‌های خلاقانه و تحول آفرین برخوردار باشند و ایجاد اشتغال پایدار اولویت اصلی آن باشد.

وی تمایل زیاد به پشت میزنشینی را یکی از آسیب‌های جدی جامعه کرمانشاه دانست و گفت: بسیاری از جوانان، تنها پشت میز نشینی را به عنوان یک شغل قبول دارند در حالیکه بسیاری از مشاغل خدماتی درآمد‌های مناسبی دارد.

امیری‌مقدم تاکید کرد: هر دانشجو و دانش آموز باید یک مهارت کاربردی را فراگیرد تا در آینده به سهولت جذب بازار اشتغال شود.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه اضافه کرد: طرح‌هایی که منابع اعتباری ارزان قیمت مختص سفر رئیس جمهور در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود باید در یک بازه زمانی مشخص به بهره برداری برسند.

وی افزود: طرح‌هایی که راکد هستند و یا از ایجاد اشتغال پایدار ناتوان هستند جزو اولویت برای پرداخت تسهیلات نیستند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه هیچ بهانه‌ای از بانک‌ها در پرداخت نکردن تسهیلات مصوب اشتغالزایی پذیرفته نیست، گفت: تعهدات مربوط به بانک‌ها در نشست با معاون اول رئیس جمهور به بانک‌ها اعلام شده و باید هر طرحی که به بانک‌ها معرفی شوند تسهیلات آن را در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت کنند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.