مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه گفت : حتی یک نامه مردمی در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه بدون پاسخ نمی‌ماند.

حجت الاسلام عبدالله عزیزی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه بیش از ۱۹۲ هزار نامه مردمی در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه دریافت شد، گفت : حدود ۱۵۶ هزار نامه مردمی از طریق تماس تلفنی با سامانه ۱۱۱ و یا مراجعه حضوری به نمایندگان مستقر در دستگاه‌های اجرایی در روز سفر و بیش از ۳۶ هزار نامه الکترونیک از طریق سایت ۱۱۱ دریافت شد.

وی با تاکید بر اینکه این نامه‌ها در کمترین زمان ممکن ثبت و سپس ارجاع شد، افزود: نامه‌های مردمی توسط ۴۰ نیروی آموزش دیده در ۲ شیفت کاری و در یک هفته بعد از سفر رئیس جمهور به کرمانشاه پایش و ثبت شد و سپس یک کد پیگیری به منزله ثبت موفق درخواست در سامانه برای افراد ارسال شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه ادامه داد: به طور میانگین روزانه پنج هزار نامه مردمی به دستگاه‌های ذیربط ارجاع شده است.

عزیزی با بیان اینکه بخشی از این نامه‌ها درخواست برای وام بود، گفت: از مجموع تعداد نامه‌های دریافتی، بیش از ۳۶ هزار نامه در رابطه با هفت مورد درخواست تسهیلات بود و پنج بانک عامل برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در استان به مردم معرفی و درخواست‌ها به این بانک‌ها ارجاع شد.

وی مبلغ این تسهیلات را برای هر نفر ۱۵۰ میلیون ریال با اقساط ۶۰ ماهه و بازپرداخت ماهانه حدود ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال اعلام کرد.

عزیزی خاطرنشان کرد: اعتبار مالی لازم برای پرداخت تسهیلات نامه‌های مردمی توسط نهاد ریاست جمهوری تخصیص داده شده و این اعتبار به حساب بانک‌های عامل واریز شده است و این بانک‌ها باید در کمترین زمان ممکن و بدون هرگونه مانع تراشی این تسهیلات را به مردم پرداخت کنند.

وی بر سهولت در اخذ تضامین توسط بانک‌های عامل تاکید کرد و افزود: این دستورالعمل نهاد ریاست جمهوری است و بانک‌ها نباید سخت بگیرند و آن‌هایی که یارانه بگیر یا مستمری بگیر هستند باید همان را برای ضمانت بپذیرند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه همه ما در مقابل مردم مسئول هستیم و باید روحیه خدمت‌گزاری داشته باشیم، تاکید کرد: حتی یک نامه مردمی در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه بدون پاسخ نخواهد ماند.

عزیزی با اشاره به برخی گلایه‌ها از سامانه ۱۱۱، تصریح کرد: ظرفیت پاسخگویی روزانه این سامانه سقف معینی دارد، اما در برخی از روز‌ها تعداد تماس‌ها چند برابر ظرفیت معین شده است و همین امر عملاً موجب مشغول شدن تمام خطوط می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.