سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عذرخواهی دومین اپراتور مخابراتی بزرگ استرالیا به علت حمله سایبری

اوپتوس دومین اپراتور مخابراتی بزرگ استرالیا امروز در روزنامه‌های بزرگ این کشور بیانیه‌ای چاپ کرد و به دلیل حمله سایبری ویرانگر ۱۰ روز پیش از کاربران عذرخواهی کرد.

در این بیانیه از مشتریان آسیب دیده خواسته شد تا برای دریافت راهنمایی و حل مشکلات خود به یک سایت کمکی جدید مراجعه کنند.

این شرکت در این اطلاعیه گفت: «ما عمیقاً متاسفیم که یک حمله سایبری بر ضد ما روی داده است. ما می‌دانیم که این حمله ویرانگر است و باید سخت تلاش کنیم تا اعتماد شما را دوباره به دست آوریم.»

صفحه جدیدی در وب سایت این شرکت، از مشتریانی که اطلاعات آن‌ها سرقت شده، پشتیبانی می‌کند و در مورد نحوه جایگزینی داده‌های مربوط به گواهینامه رانندگی، گذرنامه و شماره کارت مراقبت‌های بهداشتی به افراد توضیح می‌دهد.

آنتونی آلبانیزی نخست وزیر استرالیا روز جمعه در این مورد گفت: اوپتوس موافقت کرده هزینه جایگزینی گذرنامه مشتریان در معرض خطر را بپردازد. این اپراتور در وب سایت خود در این مورد نوشت: ما با مشتریانی که شماره گذرنامه آن‌ها فاش شده و به همین دلیل مجبور به تعویض گذرنامه هستند، در تماس خواهیم بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.