سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا پرونده یک زنجانی دیگر را بست

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: این استان روز گذشته یک مورد فوتی کرونایی را ثبت کرد که بر این اساس مجموع جان باختگان از ابتدای شیوع این بیماری به هزار و ۹۴۲ نفر رسید.

مشهود تقلیو معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: هم اکنون ۳۶ بیمار مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های این استان بستری هستند.

او افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون آمار مبتلایان سرپایی به این بیماری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این استان به ۱۶۳ هزارو ۷۶۴ نفر رسیده است.

تقلیو ادامه داد: هم استانی‌ها باید توجه داشته باشند که رنگ‌بندی کرونایی استان‌ها متغیر است و هرگونه عادی انگاری و بی‌توجهی نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی می‌تواند وضعیت نامطلوبی را رقم بزند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان تاکنون مجموع مبتلایان به این بیماری و تمامی موارد مثبت بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به ۱۷۸ هزارو ۶۵۰ نفر رسیده است.

او ادامه داد: طبق گزارش‌های اعلام شده تاکنون موارد مثبت بستری نیز بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به ۱۴هزارو ۸۸۶ نفر در استان زنجان رسیده است که ۱۲ هزار و ۹۵۴ از آن ها بعد از بهبودی از بیمارستان مرخص شده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.