سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمان خرید تضمینی گندم کشاورزان در زنجان تا ۱۵ مهر تمدید شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از تمدید خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی تا ۱۵ مهر ماه خبر داد.

ولی اله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در تشریح جزئیات خرید تضمینی گندم کشاورزان، گفت: تاکنون بیش از ۲۱۰ هزار و ۶۵۲ تن گندم کشاورزان از طریق سیلوی‌های استان خریداری شده و به ازای هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در کمترین زمان به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

او با اشاره به اینکه بیش از ۵۷ درصد از مطالبات کشاورزان پرداخت شده است، افزود: اکنون بیش از ۱۳ هزار و ۸۲۷ میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزانی زنجان که تا تاریخ ۸ مرداد ۱۴۰۱ گندم خود را تحویل سیلو‌های ملکی و خصوصی داده بودند، از طریق بانک عامل (کشاورزی) پرداخت شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه محموله‌های گندم تحویلی گندمکاران افزایش بیش از ۳ برابری داشته است، ادامه داد: تاکنون ۳۸هزار و ۸۱۵ محموله گندم از ۱۴هزار و ۳۱۴ گندمکار خریداری و در سلیو‌های ملکی و خصوصی جهت برنامه ریزی در تأمین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.

زمانی ادامه داد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم معمولی و دوروم به ترتیب ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و ۱۰ هزار و ۹۲۰ تومان تعیین و مبلغ هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم به دولت به ازای هر کیلوگرم، به مبلغ مذکور اضافه شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.