سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین بیمارستان ثابت تخصصی بسیج جامعه پزشکی در زاغه برپا شد

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: سومین بیمارستان ثابت تخصصی بسیج جامعه پزشکی در «منطقه عشایری کیان» زاغه برپا شد.

سرهنگ عبدالوحید ملک‌آرا مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان و کانون بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت زاغه سومین بیمارستان ثابت تخصصی بسیج جامعه پزشکی لرستان به نام شهدای دفاع مقدس در «منطقه عشایری کیان» زاغه برپا شد.

او افزود: اکیپی متشکل از فوق تخصص قلب و عروق، فوق تخصص جراحی پلاستیک، جراح عمومی، متخصصین اطفال، زنان و زایمان، روان پزشک، تغذیه، کلیه و مجاری، پزشکان عمومی، دندانپزشکان، پیراپزشکان، مشاوره، آزمایشگاه و داروخانه برای برپایی این بیمارستان و ارائه خدمات رایگان به مردم این منطقه اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی به مردم این منطقه سه روز قبل از برپایی توسط کانون بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت زاغه و دهیار منطقه انجام شد بیان کرد: با برپایی این بیمارستان به بیش از ۳۵۰ نفر از جمعیت روستا‌های تابع منطقه خدمات مستقیم ارائه شد.

او با اشاره به خدمات ارائه شده در این بیمارستان گفت: علاوه بر خدمات پزشکی، خدمات آموزشی و خدمات دندانپزشکی توسط موسسه تأمین درمان بسیجیان استان لرستان نیز به صورت رایگان به اهالی منطقه ارائه شد.

 مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان تصریح کرد: در این اعزام غربالگری اهالی منطقه شامل مراقبت مادران باردار، تست قندخون و فشارخون همراه با مشاوره توسط کارشناسان مربوطه انجام گرفت و شش موارد جراحی عمومی، زنان و زایمان شناسایی و جهت درمان رایگان به بیمارستان‌های مرکز استان ارجاع داده شدند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.