فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: در هفته دفاع مقدس امسال ۷۰ ویژه برنامه با موضوعات متنوع و با شعار محوری "ما مقاوم هستیم" توسط سپاه پلدختر برگزار می‌شود.

سرهنگ منصور کریمی فرد در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در دیدارمسئولان با امام‌جمعه پلدختر با تسلیت ایام پایانی ماه صفر و رحلت پیامبر اکرم و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، اظهار کرد:امسال به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس این ویژه برنامه‌ها بیشترپایگاه‌محور و حوزه‌محور است و به‌صورت مردمی اجرا می‌شود.

او با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی، شهدای عرصه امنیت وسلامت و مدافعان حرم افزود: مقاومت و حضور مردم رمز پیروزی ما در دفاع مقدس بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر راه تداوم عزت کشور را انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده دانست و گفت: انتقال مفاهیم دفاع مقدس از جمله انتشار و انتقال خاطرات، کتاب‌ها و وصیت نامه شهدا و همچنین ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان به نسل‌های آینده یکی از ضرورت‌های امروزه کشور است.

او افزود:مقام معظم رهبری در آیین سراسری تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت، اقتدار نظامی کشور را یکی از دستاورد‌های دفاع مقدس که زمینه‌ساز تبدیل تهدید به فرصت شد، دانستند که بایدمطالبه به‌حق مقام معظم رهبری برای نسل جدید که خیلی از آن‌ها دوران دفاع مقدس را ندیدند تبیین و تشریح کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری همیشه باید سرلوحه کار‌ها قرار بگیرد وبا توجه به این که جنگ ۸ ساله و دفاع مقدس از بزرگ‌ترین افتخارات ملت ایران است به کمک آموزش‌وپرورش آرمان‌ها و خاطرات دفاع مقدس را بیش از پیش به نسل جوان انتقال داد.

او الگوی مدیریت جهادی را بزرگ‌ترین دستاورد دفاع مقدس دانست و افزود: مدیریت جهادی در امور جاری کشور همواره مورد توجه امام و مقام معظم رهبری بوده است که باید در کشور اجرایی شود، زیرا جاری ساختن این گونه مدیریت یکی از رموز موفقیت جامعه است.

سرهنگ کریمی فرد یادآورشد:دفاع مقدس حماسه عظیم ملی است و نباید به یک هفته خاص محدود و خلاصه شود بلکه باید این امر در تمام روز‌های سال ساری و جاری و استمرار یابد و از همه ظرفیت‌های فرهنگی و هنری و رسانه جهت انتقال ارزش‌های آن و تبیین آن‌ها برای نسل جوان جامعه استفاده کرد.

او افزود: عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، شرکت دسته جمعی مسئولان و کارکنان ادارات ونیرو‌های نظامی و انتظامی در نماز جمعه و توزیع بسته‌های معیشتی و آموزشی بین دانش آموزان از برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان پلدختر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدخترگفت:نواختن زنگ مهر و مقاومت، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس و دانشگاه‌ها، توزیع کمک‌های مومنانه، برگزاری مسابقات بومی محلی، اجرای کوه پیمایی عمومی، برگزاری آبروی محله و نشست بصیرتی، ارایه ویزیت رایگان، برگزاری همایش بانوان انقلاب، تجلیل از سریازان نمونه و سرکشی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال این شهرستان می‌باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.