سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خانه «چریک پیر»، مقصد گردشگران «مقاومت»

فرماندار زرند گفت: خانه زهرا اسدی معروف به چریک پیر شهر خانوک برای گردشگری انقلابی و مقاومت معرفی می‌شود.

سیدرضا حسینی در مراسم نواخته‌شدن زنگ گردشگری و مقاومت در خانه چریک پیر شهر خانوک گفت: با تلاش خانواده شهید والامقام زادخوش، خانه زهرا اسدی معروف به چریک پیر شهر خانوک برای گردشگری انقلابی و مقاومت معرفی می‌شود.

 او افزود: خانه مادر این شهید والامقام که خود از چهره‌های مطرح در حوزه‌ مقاومت، ایثار و جهاد بود و همواره مورد احترام ویژه سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی قرار داشت و در آن نان صلواتی پخت و برای رزمندگان دوران دفاع مقدس ارسال می‌شد، به یکی از ارزشمندترین بنا‌های کشور در حوزه گردشگری و مقاومت تبدیل خواهد شد.

به گفته فرماندار زرند شهر خانوک نسبت به جمعیتش، بیشترین شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلابی اسلامی کرده و به‌ علت حضور مکرر سردار مقاومت، شهید حاج‌قاسم سلیمانی در این شهر به‌ویژه در این خانه، قطعا می‌تواند به مقصدی بسیار جذاب برای گردشگران داخلی و خارجی که رهروان مکتب مقاومت هستند، تبدیل شود.

زهرا اسدی، مادر شهید محمدجواد، جانباز علی و آزاده سلمان زادخوش و مادربزرگ شهیدان جابر و مهدی مهدوی و همچنین مادر همسر شهید محمد اسدی است که در دوران دفاع مقدس اقدامات ارزشمندی برای کمک به رزمندگان انجام داد و از سوی سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی ملقب به «چریک پیر» شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.