سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۱۷۳ مرکز نیکوکاری در استان قزوین

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت:در حال حاضر در استان قزوین ۱۷۳ مرکز نیکوکاری تأسیس شده است تا در گام نخست فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه گسترش یابد.

ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان  در مراسم  تجلیل از  فعالان مرکز نیکوکاری حضرت ولیعصر (عج) روستای زوارک  گفت : در حال حاضر در استان قزوین ۱۷۳ مرکز نیکوکاری تأسیس شده است تا در گام نخست فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه گسترش یابد.

وی گفت: در میان روستا‌های الموت برخی روستا‌ها متمکن هستند که می‌توان این روستا‌ها را معین روستا‌های دیگر قرارداد و مشارکت مردمی را افزایش داد.

در ادامه رییس مرکز نیکوکاری حضرت ولیعصر (عج) اظهارکرد: هدف ما کسب رضای الهی است که با خدمت صادقانه و بی توقع محقق می‌شود.

فلاح خاطرنشان کرد: کمک‌های زیادی داشته ایم و تلاش می‌کنیم میزان کمک‌ها را بیش از پیش افزایش دهیم چراکه افزایش سطح خدمت رسانی به نیازمندان یک دغدغه است.

وی یادآورشد: روستا‌های الموت از هم فاصله دارند و همین امر خدمت رسانی به آن‌ها را با سختی همراه کرده است و لی اعضای مرکز نیکوکاری با استفاده از توان اعضاء اجازه نمی‌دهند سختی کار مانعی در برابر خدمت رسانی آن‌ها شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.