سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه‌های مسکن ملی با سرعت خوبی پیش می‌رود

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: اگر سقف وام‌ها افزایش داده شود، متقاضیان می‌توانند با زحمت کمتری صاحب مسکن شوند.

شاهین‌فر  با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان با سرعت خوبی پیش می‌رود، گفت: تعدادی از پروژه‌ها در خصوص وام مشکلاتی داشت که حل شده است و پس از این با سرعت بیشتری شاهد تکمیل پروژه‌ها خواهیم بود.

او افزود: اگر سقف وام‌ها افزایش داده شود، جمع آورده تا حدودی برای متقاضیان پایین می‌آید و می‌توانند با زحمت کمتری صاحب مسکن شوند.

شاهین‌فر ادامه داد: در پروژه برکت تا پایان سال ۲۰۰ واحد آماده تحویل خواهد شد. تحویل واحد‌ها به همین روال ادامه خواهد داشت تا واحد‌ها به دست متقاضیان برسد.

او با بیان اینکه در ساخت مسکن ملی در بحث زیرساخت‌های گاز، برق و مخابرات مشکلی نداریم، گفت: مشکلاتی در حوزه تامین آب وجود دارد که این مشکل مختص به مسکن ملی نیست و همه شهرستان با آن درگیر است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: در خصوص بحث تامین آب، وزارت نیرو پای کار است و امیدواریم با اعتباراتی که دارند، مشکل تامین آب شهر و مسکن ملی نیز حل شود.

برچسب ها: نهضت ملی مسکن ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.