نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: دست‌اندرکاران طرح نهضت ملی مسکن همه تلاش خود را برای تکمیل این پروژه‌ها با حداقل قیمت انجام داده اند.

مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی  روز گذشته (۳ مهرماه) در جریان بازدید از پروژه‌های مسکن ملی در زنجان، با بیان اینکه مراجعات مردمی در خصوص مسکن‌های اقدام ملی و طرح جهش تولید بسیار است، گفت: در خصوص این مسکن‌ها به میزان‌های مختلف اقساط پرداخت شده است. گلایه‌ای که اغلب متقاضیان دارند، مربوط به متقارن پیش نرفتن پروژه‌ها است؛ چرا که برخی خوب و برخی ضعیف پیش می‌رود.

او با اشاره به اینکه احداث حدود ۱۷ هزار واحد شروع شده است، افزود: امسال ۲۰۰ واحد آماده تحویل می‌شود، سال ۱۴۰۲ حدود ۴ الی ۵ هزار واحد تحویل متقاضیان شده و تا پایان سال ۱۴۰۳ نیز مابقی تعهدات محقق خواهد شد.

طاهری با بیان اینکه کشور در سال‌های أخیر با تورم جدی روبه‌رو بوده است، ادامه داد: قرارداد‌های ساخت نیز متناسب با تورم افزایش داشته است، اما با این حال تمام هزینه‌ها را از جمله زمین، زیرساخت و ... را دولت متحمل می‌شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه مسکن‌ ملی از کیفیت و استاندارد‌های خوبی برخوردار است، گفت: قیمت مسکن ملی قابل مقایسه با مسکن‌های شخصی‌ساز نیست.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: همه تلاش ما این است که قیمت تمام شده مسکن برای متقاضیان، حداقل قیمت ممکن باشد.

او با بیان اینکه تلاش می‌شود قیمت مسکن با وجود تقاضای متقاضیان افزایش نداشته باشد، ادامه داد: برای اینکه قیمت مسکن جهش‌های غیرواقعی نداشته باشد، نیازمند نظارت مجلس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.