سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تایید نهایی ۲۳ هزار و ۹۶۷ متقاضی چهارمحال و بختیاری در نهضت ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: از ۸۱ هزار و ۶۳۱ ثبت‌نام انجام شده در سامانه نهضت ملی مسکن ۲۳ هزار و ۹۶۷ متقاضی در استان تایید نهایی شده‌اند.

حسینعلی مقصودی در جلسه بررسی آخرین وضعیت اجرایی طرح ملی نهضت مسکن چهارمحال و بختیاری گفت: از ۸۱ هزار و ۶۳۱ ثبت‌نام انجام شده در سامانه نهضت ملی مسکن ۲۳ هزار و ۹۶۷ متقاضی تایید نهایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از این تعداد ۱۸ هزار و ۷۷۳ متقاضی افتتاح حساب کرده‌اند و ۱۴ هزار و ۳۷۰ متقاضی واریز وجه بالای ۴۰ میلیون داشته‌اند.

وی افزود: در حال حاضر ۲ هزار و ۳۴۳ متقاضی در حال تعیین تکلیف هستند.

مقصودی اضافه کرد: در شهر‌های اردل، بروجن، بن، چلگرد، شلمزار، فرادنبه، گهرو، هفشجان، سورشجان، گندمان، سامان، فرخشهر، سفیددشت، طاقانک، وردنجان و نافچ که بیشترین آمار تایید نهایی شده را دارند قسمت عمده زمین تامین شده است.

وی عنوان کرد: در فارسان ۵۰ درصد زمین تامین شده و در شهر‌های لردگان، سودجان، بلداجی و کیان زمین ملی نداریم و به دنبال مشارکت با مردم هستیم و بخشی از کار هم انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در لردگان یک هزار و ۸۰۰ متقاضی تایید نهایی شده داریم، اما در بحث تامین زمین مشکل داریم، اما پیگیر کار هستیم تا هر چه زودتر زمین را تامین کنیم.

وی گفت: به جز شهر‌های شهرکرد، بروجن و فرخشهر ساخت به دست گروه‌های ساخت انجام می‌شود.

مقصودی افزود: در شهرکرد کار ساخت سه هزار واحد مسکونی در محله‌های ۴۰ و ۳۳ به بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان واگذار می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: کار ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن استان در ۴۲ شهر به عهده این نهاد است.

فرشید ریاحی ادامه داد: بنیاد مسکن این آمادگی را دارد تا در شهرکرد هم در کنار راه و شهرسازی باشد.

وی اضافه کرد: در شهر‌هایی که کار ساخت به عهده گروه‌های ساخت است عقب هستیم و به دلیل مشکلاتی، چون نبود آب و برخی زیرساخت‌ها مردم دچار مشکل شده‌اند که در حال رفع این مشکلات هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.