سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داراب زاده مطرح کرد؛

ضرورت فراهم سازی زیرساخت‌های برق منطقه آزاد انزلی

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: این شرکت نگاه ویژه‌ای به منطقه آزاد انزلی از نظر زیرساخت‌های برق دارد.

بهمن داراب زاده در نشست با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به روند توسعه‌ای منطقه آزاد و اتصال قریب الوقوع این منطقه به راه آهن سراسری کشور گفت: شرکت برق منطقه‌ای گیلان آمادگی لازم جهت توسعه همکاری‌های فی مابین را دارد و از آن حمایت و استقبال ویژه می‌کند.

او افزود: این منطقه آزاد انزلی فرصت بسیار مطلوبی برای سرمایه گذاران است و سرمایه گذاران داخلی و خارجی از مزیت‌های قانونی بسیار خوبی در این منطقه برخوردارند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان تصریح کرد: با توجه به توسعه منطقه آزاد انزلی و رشد و پیشرفت خوب و سریع منطقه، این شرکت نگاه و توجه ویژه‌ای به زیرساخت‌های برق این منطقه دارد تا بستر و زیرساخت لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در آن فراهم شود.

عیسی فرهادی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی نیز در این نشست به لزوم تأمین برق واحد‌های تولیدی و جذب سرمایه گذار در حوزه نیروگاه و تولید برق در این منطقه اشاره کرد و گفت: نیاز است با توجه به توسعه همه جانبه منطقه آزاد تجاری و صنعتی انزلی، میزان خدمات دهی در حوزه انرژی به ویژه در مجتمع بندری کاسپین و شهرک‌های صنعتی منطقه افزایش یابد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.