سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۱۲۵ کیلومتر پروژه راه‌سازی در استان همدان

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: چهاربانده شدن محور علیصدر ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

ایوب اسداللهی  گفت: به‌طور میانگین در هر شهرستان یک طرح راه در دست اجراست.

او از اجرای ۱۲۵ کیلومتر طرح راه‌سازی در این استان خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: طول طرح های راه‌سازی این اداره کل افزون‌بر ۱۲۵ کیلومتر در قالب ۲۰ قرارداد و به مبلغ ۳۱۵میلیارد تومان است.

 اسداللهی درباره چهاربانده شدن محور علیصدر بیان کرد: احداث باند دوم همدان- گل‌تپه- علیصدر به طول ۶۸ کیلومتر جزء مصوبات سفر رئیس جمهور به استان قرار گرفته و در قانون بودجه سال‌جاری نیز گنجانده شده و دستگاه اجرایی این پروژه شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل است.

او  با بیان اینکه مطالعات قطعه اول از تقاطع آیت الله نجفی تا میدان حسن قشلاق به طول حدود ۳۳ کیلومتر توسط مشاور اداره کل راه وشهرسازی استان به اتمام رسیده است، گفت: اسناد مناقصه و انتخاب پیمانکار در هفته آینده به شرکت ساخت ارسال خواهد شد و مطالعه باقیمانده این محور در دست انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: برآورد هزینه کل پروژه چهاربانده شدن محور علیصدر افزون‌بر۹۰۰ میلیارد تومان است.

اسداللهی درباره پروژه زیرگذر پلیس راه همدان (شهید زارعی) نیز اظهار کرد: تاکنون نزدیک به ١٤ میلیارد تومان هزینه شده است و برای تکمیل هم اعتباری نزدیک به ١٣ میلیارد تومان نیاز دارد.

اسداللهی با اشاره به اینکه در مجموع بین ٢٤ تا ٢٦ میلیارد تومان اعتبار این پروژه است، بیان کرد: زیرگذر در حال حاضر قابل بهره‌برداری است فقط مسیر سنندج به همدان هنوز تکمیل نشده که قبل از فصل سرما زیربار ترافیک قرار می‌گیرد.

منبع: ایسنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.