سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام زمان واریز معوقات جاماندگان یارانه

سرپرست مدیریت اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه حمایت وضعیت خود را بررسی کنند.

زینل پور گفت: از اردیبهشت با مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه تعدادی از مردم در دهک دهم و در لیست پرداخت یارانه قرار نگرفتند.
او می‌گوید: این افراد از ۲۰ اردیبشهت باید به سایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و اعتراض خود را ثبت می‌کردندکه افرادی که تا ۱۵ خرداد ثبت اعتراض کردند یارانه‌های آن‌ها تا ۲۰ مرداد امسال پس از بررسی مجدد و مورد مشمول بودن برقرار شد.
به گفته سرپرست مدیریت اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد برای عده‌ای بازهم به دریافت نکردن یارانه‌ها اعتراض داشتند از طرف سازمان هدفمندی شماره ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ اعلام شد و متقاضیان جامانده از دریافت یارانه‌ها می‌توانستند دلیل قرار گرفتن در دهک را مشاهده و برای رفع مشکل اقدام کنند.

زینل پور گفت: افرادی که از سال ۹۳ از دریافت یارانه انصراف دادند و افرادی که از سال ۹۵ بدلیل تراکنش مالی یا دلایل دیگر مشمول دریافت یارانه نبودند، میتوانند به سامانه حمایت مراجعه و ثبت نام کنند که پس از بررسی اطلاعات آن‌ها یارانه معوقه به حسابشان واریز میشود.
او گفت: افرادی که می‌خواهد یارانه آن‌ها از سرپرست جداسازی شود، می‌توانند به فرمانداری مراجعه کنند و نامه جداسازی از سرپرست دریافت و به سامانه مراجعه و آن را ثبت کنند.
زینل پور گفت: ۷۰ هزار سرپرست خانواری که درخواست بازبینی داشتند این ماه به جمع یارانه بگیران افزوده شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
سلام. بنده از جاماندگان بودم. ثبت نام کردم. یارانه ۱۳۹ به حسابم واریز شد. درسته که معوقات را همراه یارانه مهرماه می‌دهند؟ آیا معوقات ۴ ماه گذشته به من تعلق می گیرد یا نه؟