سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به واحد های تولیدی

استاندار همدان گفت: چهار واحد صنعتی استان برای رونق تولید تسهیلات دریافت می‌کنند.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به منظور رونق فعالیت‌های مرتبط با کار و تولید به چهار واحد صنعتی و اقتصادی این استان پرداخت می‌شود.

او در بیست و ششمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان اظهار داشت: این تسهیلات با مصوبه ستاد به این چهار واحد در بخش‌های تولیدی، صنعتی و جهادکشاورزی پرداخت می‌شود.

استاندار همدان گفت: رویکرد ستاد تسهیل حمایت از تولیدکنندگان و پیگیری مسایل و مشکلات صنایع و طرح‌های تولیدی است و با ارائه راه حل منطقی برای برون رفت از مسائل شرکت‌های تولیدی در توسعه اقتصادی و اشتغالزایی نقش بی بدیلی دارد.

قاسمی فرزاد به بررسی چهار طرح تولیدی، صنعتی و کشاورزی در جلسه امروز ستاد اشاره کرد و گفت: بررسی مسایل و مشکلات چهار طرح تولیدی، صنعتی و کشاورزی از دیگر مباحث این جلسه بود که با بررسی کارشناسی و تصمیمات موثر، گره از مشکلات این واحد‌ها نیز باز شد.

او گفت: توسعه فعالیت شرکت تولیدی لوازم التحریر تا سه برابر محل فعلی در راستای رونق تولید و اشتغال مصوب و همچنین مشکل بانکی شرکت تولیدی الیاف از مواد بازیافتی حل شد و به چرخه تولید بازگشت.

استاندار همدان: دستورات مقتضی برای استقرار شرکت مواد شوینده مطرح استان داده و با ادامه فعالیت در مکان فعلی موافقت شد.

قاسمی فرزاد افزود: واحد تولیدی مرغ اجداد که یک سوم مرغ در کشور را تولید می‌کند در خصوص گازرسانی با معارضانی مواجه بود که با دستورات لازم و سوخت جایگزین مشکلات این واحد تولیدی نیز رفع شد.

او نقش تولید در رشد اقتصادی و توسعه کشور را بی نظیر دانست و ادامه داد: کمک به صنایع و رفع مسایل و مشکلات و موانع پیش روی آن‌ها در حال حاضر مهمترین ماموریت مدیران اجرایی کشور به شمار می‌رود.

 استان همدان دارای حدود ۲ هزار واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی فعال است.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.