سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطری: تجربه کشتی گرفتن در فینال را نداشتم/ توقع داریم مسئولان بیشتر حمایت کنند

نایب قهرمان کشتی آزاد جهان گفت: با توجه به اینکه تجربه حضور در دیدار فینال را نداشتم در دیدار پایانی جهانی صربستان مغلوب شدم.

رضا اطری دارنده مدال نقره رقابت‌های کشتی آزاد جهان گفت: امیدوارم این مدال سکوی پرتابی برای من باشد. در فینال تمرکزم را از دست دادم، چون اولین باری بود که به فینال مسابقات جهانی راه پیدا کردم. خدا را شکر توانستیم تیم را نایب‌قهرمان کنیم و تیم خیلی خوب کار کرد.

وی با بیان اینکه مدالش را به همه مردم ایران تقدیم می‌کند، گفت: کشتی‌های خوبی گرفتم، اما در فینال شرایطم بد شد و نتوانستم خودم را جمع کنم، کشتی از دستم در رفت. امیدوارم سال بعد خیلی خوب تمرین کنم، چون امسال تمرینات زیادی نداشتم و آماده نبودم.

اطری درباره استقبال مردم، گفت: خیلی خوب است و باعث بالا رفتن روحیه ما می شود. از مسئولان هم توقع داریم حمایت بیشتری کنند تا حالا حمایت نشده‌ایم و می‌خواهیم حمایت بیشتری صورت بگیرد.

رضا اطری سال‌های بسیاری به عنوان ملی پوش تیم کشتی آزاد در رقابت‌های جهانی و المپیک نماینده تیم ایران بود، اما هیچگاه نتوانست صاحب مدالی شود، ولی در بلگراد بالاخره این طلسم شکسته شد و در پنجمین حضورش در تیم ملی به نخستین مدال جهانی خود رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.