نایب قهرمان مسابقات جهانی بلگراد نسبت به صحبت های انتقادی پدرش واکنش نشان داد.

حسن یزدانی پس از بازگشت تیم ملی کشتی آزاد کشورمان از مسابقات جهانی بلگراد درباره حمایت مردم از خودش با وجود کسب مدال نقره این رقابت‌ها، اظهار داشت: کوچک تک تک این عزیزان هستم و امیدوارم در آینده‌ای نزدیک با خوش‌رنگ‌ترین مدال دل آن‌ها را شاد کنم.

وی درخصوص اینکه آیا سال آینده مدال طلا می‌گیرد، گفت: اگر در تیم باشیم، انشا‌ءالله.

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد درمورد اینکه با کسب هشتمین مدال خود از مسابقات جهانی و المپیک از رکورد جهان پهلوان غلامرضا تختی پیش افتاد، توضیح داد: من کوچک همه هستم. قبلا هم گفتم دنبال رکورد نیستم. فقط دنبال این هستم تا زمانی که کشتی می‌گیرم، بتوانم دل مردم کشورمان را شاد کنم. جهان پهلوان تختی از لحاظ اخلاق و مدال سرآمد همه ورزشکاران کشورمان است.

یزدانی درمورد اظهارات دیوید تیلور پس از دیدار فینال وزن ۸۶ کیلوگرم، پاسخ داد: او محبت دارد. امیدوارم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم با هم رقابت خوب و سالمی داشته باشیم و هرکس حقش است، خوش‌رنگ‌ترین مدال را بگیرد.

وی درمورد ناراحتی پدرش و اینکه او اعلام کرده قبل از فینال اتفاقاتی رخ داده که سبب شکست پسرش شده است، توضیح داد: پدر عزیز من معمولا برای باخت من ناراحت می‌شود و این برای همه طبیعی است. برای خانواده کشتی‌گیر هم بیشتر، اما امیدوارم در آینده‌ای نزدیک این باخت را با پیروزی جبران کنم.

دارنده مدال نقره مسابقات جهانی بلگراد درمورد اظهارنظر منصور برزگر مبنی بر اینکه تیلور آماده سازی بهتری از حسن یزدانی داشته است، اما کادرفنی تیم ملی تصور می‌کردند او همان کشتی‌گیر سال گذشته است، گفت: مربیان تیم ملی زحمت کشیدند و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم، اما اشتباه از خود من بود و حریفم استفاده کرد. تیلور باهوش‌تر بود و بهتر عمل کرد. از نقاط ضعف من استفاده برد و نتوانستم عملکردی که می‌خواستم روی تشک نشان بدهم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Germany
علی معینیان
۱۲:۵۳ ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
حسن آقای عزیز، قهرمان بودی و هستی، اما حالا خیلی بزرگ شده‌ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
حسن جان ما هم نارتحت شدیم و بشدت غصه خوردیم
پدر شما که جای خود دارد.
همیشه قهرمانی
حتی اگر سالیان سال نقره بگیری پهلوون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
مرحبا پهلوان ، انشالله دیدار بعدی با تیلور شاهد مدال طلای شما هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
آقای یزدانی عزیز. نطر دومم بدم شما با تیلور همیشه زیر کتفش میزدی و بسیار موفق هم بودی و حتی اجازه حرکت به تیلور هم نمیدادی ولی متعجب بودم اینبار اصلا زیر کتفش نزدی فک میکردم تیلور خودشو این اجازه رو بهت نمیده ولی الان متوجه شدم مربیانت بهت این رو دیکته کردن در حالیکه این جزو شگردهای شماست واقعا متعجب شدم اصلا هر کشتی گیر به زیر کتف حریف بزنه و تاکتیک داشته باشه هر کشتی گیریم میباشه میتونه مغلوب خودش کنه. در این مورد صد درصد با پدر محترم هم عقیده هستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
آقای یزدانی عزیز درود برشما. شما فیلم کشتی خودت رو بشین و بررسی کن که تیلور چطوری به گوشه میدون میرسوند و کاری می‌کرد مجبور بشی برای خاک کردن بری پشت حریف و این همون طمعه بود که با اصرارت یا از میدون به بیرون پرت میشدی و چون نمیتونستی تیلور رو دور بزنی یعنی زمینی نداشتی اونم از این فرصت استفاده می‌کرد و میدونست نمیتونی از تمام قوا و تکنیکت استفاده کنی سریع فن رو اجرا می‌کرد. من متعجبم چرا مربیان این موضوع رو گوشزد برات نکردن تو مسابقه شاید بخاطر هیجان بازی خودتم متوجه کلک این کشتی گیر و تحلیل نشدی و تیلور هم کشتی گیری هستن بی نهایت مثل خودت هوشمند و تکنیکی و مثل برق اجرا میذاره و اجازه فکر کردن نمیده. ولی همه ما مردم ایران میدونیم شما یک تک ستاره و بالاتر از تیلور خواهی ایستاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
دمت گرم حسن آقا که خودت اشتباه خودت رو قبول کردی خوش مرام. اگر نمی گفتی یه عده سر دبیر بنده خدا رو از جا می کندن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
حسن جون تو با یه زیر میخواستی دو امتیاز بگیری و کشتی رو اداره کنی و طلا رو مفت به چنگ بیاری اما زهی خیال باطل تو و کادر فنی ما رو با این تفکر نا امید کردی اما رحمان دلاور بی حول و واهمه از دادن امتیاز یا حتی ضربه شدن رفت تو دل اژده ها و طلا که نه مدال شجاعت و غیرت به گردن انداخت
خودت باش آقای یزدانی تاکتیک رو رها کن
خودت باش
خودت باش
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۱:۰۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
کشتی گران و والیبالیست ها همیشه قهرمان و بزرگ و دوستداشتنی هستند بصورت غیر مشروط آنها حتی اگر مدال هم نگیرند قهرمان هستند و نباید حتما برای مدال آوردن مورد احترام و محبت باشند شخصیت آقای یزدانی فراتر و برتر از هر مدال است زیرا مدال عمر کوتاهی دارد و فراموش می شود اما منش و شخصیت پهلوانی خیر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
باباش از کجا میدونسته اینها چکار میکنن حتما اولش حسن آقا گفته که من رو با سنگین وزن انداختن و خستم کردن برای اینکه به تیلور ببازم و پرو نشم ...خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
شکست پل پیروزی حسن جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
آقای یزدانی عالی است ولی متاسفانه در فینال خوب کشتی نگرفت
انشااله سال بعد جبران می شود
توکل بر خدا
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۰:۴۳ ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
شیرمرد
پهلوان
بزرگمرد
دستمریزاد
خدا یارویاورت باشه همیشه دلاور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
دیگه بازی برد و باخت داره . واقعا کشتی گیرهای امریکایی امسال خیلی خیلی اماده بودن . فک نکنم مثل ایران و کادرش همیشه تو حاشیه باشن
در ثانی دفاع نداره تو کشتی هر کی خوب بازی کنه برده
تیلور خیلی بهتر بود پس طلا حقشه
تیم کشتی فرنگی هم که افتضاح بودن انگار نان نخورده بودن ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
عالی بود. بازی است دیگه. بالاخره یکی می برد و یکی می بازد. مهم سلامتی و تلاش و داشتن اخلاق است
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۲۴ ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
قبول اشتباهم جرات میخواهد واقعا حسن هم مسیولیت پذیره و هم اهل بهونه نیست اینا در کنا اخلاق و منش پهلوونی از حسن یه اسطوره فراتر از تاریخ کشتی حتی مرحوم تختی عزیز ساخته است من افتخار میکنم که همچین پهلوانان بی ادعا و خوش اخلاقی داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
خدا قوت دلاور
تو حتی مدال هم نیاری برامون عزیزی..
مرام و معرفتت ب صدسال فوتبالیست های پولکی دوزاری می ارزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
احسنت به این اخلاق پهلوانی حسن یزدانی....
آخرین اخبار