سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

ضرورت پیشگیری از فرار مالیاتی واحد‌های تولیدی در آذربایجان شرقی

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی بر پیشگیری و مقابله با فرار مالیاتی واحد‌های تولیدی و صنعتی تاکید کرد.

آقای خلیل اللهی در نشست بررسی مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی استان آذربایجان شرقی در خصوص نحوه اعمال بخشنامه بخشودگی جرایم مالیاتی گفت: البته باید توجه داشت که بخشودگی بخشی از مالیات واحد‌های موثر تولیدی موجب دوام تولید در کشور و پایداری امنیت شغلی کارگران می‌شود.

وی با بیان اینکه صنعتگران با ایجاد اشتغال در مسیر پیشگیری از وقوع جرم گام برمی دارند حمایت دادگستری و تشکیلات قضایی آذربایجان شرقی از واحد‌های تولیدی و صنعتی را یادآور شد و اظهار داشت: در این زمینه هر آنچه در توان داریم انجام می‌دهیم.

آقای خلیل اللهی ادامه داد: ما خود را مکلف به این می‌دانیم که با تمام ظرفیت در خدمت صنعت آذربایجان شرقی باشیم و این خدمت، خدمتی بی منت است، چراکه صنعتگران و سرمایه گذاران با ایجاد اشتغال به طور عملی در مسیر پیشگیری از وقوع جرم گام برداشته و موجب کاهش وقوع بخشی از جرایم می‌شوند.

وی با اعلام اینکه دادگستری استان همواره دغدغه حل مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی استان را دارد اضافه کرد: واحد‌های تولیدی کوچک مشکلاتی دارند که باید از طریق آموزش و کمک واحد‌های تولیدی بزرگ حل شوند.

آقای خلیل اللهی ایجاد سامانه اطلاع رسانی در حوزه صنایع و معادن را پیشنهاد داد و گفت: با این اقدام همه واحد‌های تولیدی می‌توانند از بخشنامه‌های صادره دستگاه‌های اجرایی مطلع شوند.

وی با اشاره به رویکرد و تلاش دادگستری آذربایجان شرقی در راستای حل مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی از عملکرد برخی دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص عدم اهتمام جدی در حل و فصل مشکلات مذکور گلایه و بر رعایت مسائل زیست محیطی تاکید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.