پورمحمدی:

عدالت مالیاتی در استان اجرایی می‌شود/ کارکنان امور مالیاتی استان، پاک‌دست هستند

استاندار آذربایجان شرقی گفت:عدالت مالیاتی به عنوان یک برنامه مهم در استان اجرایی می‌شود و مؤدیان احساس تبعیض نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با مدیران امور مالیاتی استان به مناسبت روز مالیات  گفت:کار در بخش امور مالیاتی همانند قضاوت، دارای مسئولیتی سنگین است و خوشبختانه تا کنون از کارکنان امور مالیاتی استان تخلفی گزارش نشده و همه آن‌ها پاک‌دست هستند.

اوافزود: با توجه به اینکه درآمد‌های نفتی کشور کاهش یافته و به یک دهم رسیده، منبع اصلی درآمد دولت، مالیات است که دولت را سرپا نگه داشته است.

اوگفت: تعامل، حسن خلق و مدارا با مؤدیان مالیاتی باعث شده مردم استان از خدمات امور مالیاتی رضایت داشته و گله‌ای نداشته باشند.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: افزیش ۱۱۷ درصدی درآمد‌های مالیاتی استان نشان می‌دهد که اداره کل امور مالیاتی استان توانسته کسانی را که فرار مالیاتی داشته‌اند شناسایی کند.

پورمحمدی با قدردانی از الکترونیکی شدن امور مالیاتی و شفافیت در عملکرد این حوزه، گفت: ارتقای فرهنگ مالیاتی بسیار مهم است و باید مردم به این بلوغ فکری برسند که در ازای خدماتی که از دولت دریافت می‌کنند مالیات پرداخت کنند.

او با بیان اینکه باید مؤدیانی که عملکرد خوبی داشته و به موقع مالیات پرداخت می‌کنند تشویق شوند، اظهار داشت: متأسفانه برخی شرکت‌های بزرگ، خدمات را در داخل استان دریافت می‌کنند و مالیات خود را در سایر استان‌ها پرداخت می‌کنند.

اواضافه کرد: در طی دوران مدیریت خود در استان تلاش کردم بخشی از حساب‌های مالی شرکت‌های بزرگ را که در خارج استان بود به داخل استان بیاوریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار