سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترافیک نیمه سنگین و روان در اکثر جاده‌های استان کرمانشاه

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از ترافیک نیمه سنگین و روان در اکثر جاده‌های استان خبر داد و گفت:به نسبت سفر اربعین در سال ۹۷، حدود ۵۰ درصد کاهش تلفات جاده‌ای در محور‌های استان داشتیم.

کیخسرو دستغیب رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : ترافیک جاده‌های استان در حال حاضر به بار برگشت زوار و دستگاه‌های خدمات‌رسان با توجه به پایان سفر اربعین و رفت هم به اتوبوس‌ها که به سمت مرز مهران حرکت می‌کنند، برمی‌گردد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون محور خسروی، قصرشیرین به سمت سرپل‌ذهاب ترافیک عادی است و محور ایلام به سرابله و همچنین حمیل ترافیک نیمه سنگین، اما روان است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: محور اسلام‌آباد غرب به سمت کرمانشاه و همچنین کرمانشاه به بیستون ترافیک نیمه سنگین و روان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تدابیر اندیشیده شده در حوزه امنیت و ترافیک به نسبت سفر اربعین در سال ۹۷، حدود ۵۰ درصد کاهش تلفات جاده‌ای داشتیم.

دستغیب بیشترین علت تصادفات زائران در جاده‌های استان را ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی اعلام کرد و گفت: متأسفانه اکثر تلفات جاده‌ای از نوع فوتی و جرحی از نوع واژگونی خودرو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی بوده است.

وی از زائران خواست، که به هنگام برگشت از سفر اربعین حتما استراحت کافی داشته باشند و از عجله و شتاب بی‌مورد با سرعت و سبقت‌های غیرمجاز اجتناب کنند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.